استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی پنج سال اخیر، ۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان انجام شد.

۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افق توسعه این استان در سه حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت متمرکز شده است.

وی اضافه کرد: طی پنج سال اخیر، ۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد: بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های توسعه‌ای این استان، در ۴۰ سال اخیر ایجاد گردید.

عباسی افزود: چهارمحال و بختیاری به عنوان بهترین قطب گردشگری در کشور، با وجود مواهب خدادادی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد، فرصت مناسبی برای جذب گردشگران فراهم کرده است.

وی با اشاره به مزیت‌های نسبی سرمایه‎گذاری در این استان، از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی خواست در طرح‌های تولیدی، خدماتی و گردشگری مشارکت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری هم گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با جدیت در صدد رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف است.

تهمتن عبدالهی افزود: با فعالیت مرکز نوپای خدمات سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری، مشکلات برخی پروژه‌های استان که ۱۰ تا ۱۵ سال بلاتکلیف بودند، بررسی و راهکار‌های رفع آن ارائه شد.

وی اضافه کرد: این مرکز به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تولید ثروت و اشتغال در استان در دولت تدبیر و امید راه اندازی گردید.

گفتنی است؛ در این نشست مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در هفت طرح خدماتی، گردشگری و صنعتی در سطح استان بررسی و راهکار‌های مربوطه تصویب شد.

انتهای پیام/خ

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.