در راستای اجرای طرح‌های چهارگانه، هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌هایی با حضور کارشناس ارشد علوم اجتماعی از تهران در مدارس دخترانه شهرستان گناوه برای دانش آموزان و اولیا برگزار شد.

کلاس کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس دخترانه گناوه برگزار شدمدیر آموزش و پرورش گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: با توجه به وجود تهدید‌های و خطرات آسیب‌های اجتماعی به خصوص در سنین نوجوانی برای کاهش اثرات این آسیب‌ها کلاس‌هایی با حضور مدرسین شهرستان در مهرماه برای دانش آموزان برگزار شد.

اسکندر احمدی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته و به دنبال برگزاری کلاس‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در ماه گذشته در آبان ماه نیز این کارگاه‌ها با حضور مدرس کشوری در ۸ مدرسه دخترانه برای دانش آموزان و اولیا برگزار شد و طبق برنامه این کلاس‌ها تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: دعوت از مولفین کتاب‌های درسی، برگزاری کلاس‌های علمی ضمن خدمت و همچنین برگزاری کلاس‌های کنکور و مشاور آن را نیز در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان داشت: کارگاه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی با موضوع آسیب‌های فضای مجازی، دوست یابی دوران نوجوانی، مهارت نه گفتن، آسیب‌های مربوط به بازی‌های رایانه‌ای و ناکامی‌ها در زندگی و پیامد‌های تصمیم‌های گرفته شده طی دو روز در مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح‌های چهارگانه، هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.