وبسایت Giphy پلتفرم ویدئوی کوتاه خود را راه‌اندازی کرد

وبسایت Giphy که جایی خوب برای پیدا کردن بهترین گیف‌ها برای شبکه‌های اجتماعی است، از پلتفرم جدید خود برای ویدئوهای کوتاه خود پرده برداشت.

وبسایت Giphy پلتفرم ویدئوی کوتاه خود را راه‌اندازی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت Giphy یک مرجع مناسب برای پیدا کردن گیف‌هایی است که افراد به دنبال آن می‌گردند تا برای دوستان خود بفرستند و احساسات خود را با کوتاهترین ویدئو به درستی نشان دهند. این وبسایت به تازگی یک پلتفرم جدید راه‌اندازی کرده است که مخصوص ویدئوهای کوتاه است.

Giphy تلاش نمی‌کند که در عملکرد خود شبیه به وبسایت Vine باشد و البته قرار نیست که رسانه YouTube هم باشد. وبسایت Giphy قرار است پذیرای ویدئوهای کوتاه باشد یعنی کلیپ‌هایی که کمتر از 30 ثانیه باشند که همه مردم جهان می‌توانند ویدئوهای خود را در آن آپلود و تماشا کنند. بر اساس گزارشی که درباره این وبسایت منتشر شده، این نوع ویدئوهایی که به عنوان نوعی قدیمی‌تر نسبت به گیف‌ها به حساب می‌آیند، قرار است نوعی مدرن از سرگرمی برای کاربران فضای مجازی باشند.

وبسایت Giphy در حال حاضر دارای 118 ویدئوی کوتاه است. یکی از سخنگویان این وبسایت اعلام کرده است که این تنها یک راه‌اندازی جزئی از استریم ویدئوهای کوتاه زیر 30 ثانیه در این وبسایت است. گفتنی است، گیفی برای ویدئوهای کوتاه خود جشنواره‌ای هم راه انداخته است که در این جشنواره ویدئوهای کوتاه توسط داورانی از جمله سازندگان کلیپ برای YouTube قضاوت شدند. صفحه جدید مخصوص ویدئوهای بارگذاری شده در وبسایت Giphy برای هر دو نوع کاربر دسکتاپ و موبایل فعال است و کلیپ‌های این بخش در دو کیفیت HD و SD در دسترس کاربران خواهندبود. این قابلیت همچنین وجود دارد که ویدئوی بارگذاری شده در حالت لوپ پخش شود. دیگر کاربران قادر خواهند بود کلیپ مورد علاقه خود را به بخش مورد علاقه‌های خود اضافه کنند و آن‌ها را با دیگر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

وبسایت Giphy پلتفرم ویدئوی کوتاه خود را راه‌اندازی کرد

گفتنی است، اگرچه Giphy جدیدترین شرکتی است که ویدئوهای کوتاه را به پلتفرم خود اضافه می‌کند اما اولین آن‌ها هم نیست. این سرویس سال‌ها روی اینستاگرام و اسنپ‌چت حضور داشتند و حالا ویدئوهای این دو شبکه اجتماعی به ویدئوهای بلند هم تبدیل شده‌اند. البته دیگر کمپانی‌ها هم اعلام کرده‌اند که این قابلیت را در وبسایت‌های خود خواهند داشت. به عنوان مثال، دام هافمن، یکی از بنیانگذاران Vine اعلام کرده است که Byte قرار است در آینده جایگزین Vine در بارگذاری ویدئوهای کوتاه باشد که قرار است در بهار 2019 معرفی شود.


بیشتر بخوانید: قابلیت ارسال گیف به اینستاگرام اضافه شد


انتهای پیام/

سایت Giphy از پلتفرم ویدئوهای کوتاه خود رونمایی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار