سخنگوی نیرو‌های یمنی اعلام کرد حملات ائتلاف سعودی به جبهه کیلومتر ۱۶ از چهار محور دفع شده و نیرو‌های ارتش و کمته‌های مردمی یمن با مقاومت خود خسارت‌های مادی و انسانی زیادی به متجاوزان وارد کردند.

شکست متجاوزان سعودی در جبهه‌های نبرد با یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که جبهه کیلومتر ۱۶ جاده الحدیده به صنعا طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها بین نیرو‌های مقاومت یمن و متجاوزان سعودی بود.

سرگرد سریع افزود حملات ائتلاف سعودی به این جبهه از چهار محور دفع شده و نیرو‌های ارتش و کمته‌های مردمی یمن با مقاومت خود خسارت‌های مادی و انسانی زیادی به متجاوزان وارد کردند.

یحیی سریع گفت: «بسیاری از مزدوران کشته شده، فرماندهان گردان‌های ارتش «عبدربه منصورهادی» رئیس جمهوری مستعفی بودند.»

وی افزود: «سرتیپ «عبدالله الرعینی» فرمانده تیپ سوم ارتش مستعفی و سرهنگ «عبدالله الشیعانی» به همراه ۲۸ تن دیگر از جمله این افراد هستند که جسد آن‌ها به بیمارستان «الخوخه» منتقل شده است.»

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن همچنین گزارش داد که ۲۵ مزدور سودانی نیز در این حملات کشته شده اند.

این در حالی است که متجاوزان و مزدوران آن‌ها در یمن در کسب کوچکترین پیروزی در میدان نبرد ناکام مانده اند و رسانه‌های آن‌ها به دروغ پردازی روی آوده اند.

این رسانه‌ها تصویر هلی برن نیرو‌های ترکیه را در جنوب شرقی این کشور به عنوان هلی برن نیرو‌های متجاوز و مزدور در کوه‌های صعده منتشر کردند.

انتهای پیام/

دروغ پردازی متجاوزان سعودی به یمن در پی شکست در میدان نبرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار