دوندگان فارس با پنج مدال رنگارنگ، بر سکوی قهرمانی المپیاد استعداد‌های پسر کشور ایستادند.

زارع مهذبیه رییس هیات دوومیدانی استان فارس در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: در روز پایانی مسابقات دوومیدانی المپیاد استعداد‌های پسر کشور، بنیامین یوسفی از فارس در ماده ۲۰۰ متر با زمان ۲۲ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه، به مدال طلا دست یافت و در پرتاب دیسک محمدرضا رحمانی فر با حد نصاب ۵۵ متر و ۶۴ سانتیمتر عنوان قهرمانی را بدست آورد.

وی افزود: در روز نخست این مسابقات هم بنیامین یوسفی در ۴۰۰ متر به نشان طلا رسید، محمد رضا رحمانی فر در پرتاب وزنه در جای دوم قرار گرفت و امین دهقانی در ماده پرش سه گام، مقام سوم را از آن خود کرد.

زارع مهذبیه اضافه کرد: در پایان المپیاد استعداد‌های پسر کشور، دوومیدانی کاران فارسی در جای نخست قرار گرفتند و تیم‌های تهران الف و یزد به ترتیب دوم و‌سوم شدند.

این رقابت‌ها با حضور ۲۶۰ ورزشکار رده سنی یازدهم دی ماه ۱۳۸۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۸۳ از سراسر استان‌های کشور، در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

برابر آیین نامه برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر دو و میدانی به نفرات برتر هر ماده مبلغ ۷ میلیون ریال، نفرات دوم ۵ میلیون ریال و نفرات سوم نیز جایزه ۳ میلیون ریالی اهدا شد.

انتهای پیام/ن

موفقیت فارس المپیاد دوومیدانی استعداد‌های پسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.