هادی خوبیاری با درخشش در رقابت‌های کارگران کشور، به اردوی تیم ملی راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد و هادی خوبیاری از فارس موفق به کسب دو‌نشان برنز شد.

خوبیاری در خصوص برگزاری این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: سطح این دوره و تعداد شرکت کننده‌ها نسبت به دوره‌های گذشته دشوارتر بود و من در رشته غیر تخصصی شرکت کردم، اما خدا را شکر موفق ظاهر شدم و در ماده ۴۰۰ متر مانع و پرش ارتفاع به مدال برنز رسیدم و امتیازات خوبی گرفتم که باعث تعجب سایر ورزشکاران شد.

وی اضافه کرد: ۱۴۵ ورزشکار از ۲۷ استان در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور حضور پیدا کرده بودند که برای حضور در اردوی تیم ملی، رقابت تنگاتنگی داشتند و خوشبختانه با عملکردی که داشتم، جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آوردم.

تیم ملی دوومیدانی کارگران ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته که تیرماه سال ۹۸ در اسپانیا برگزار خواهد شد آماده می‌شود.

گفتنی است هادی خوبیاری، خردادماه امسال در بازی‌های ورزشی کارگران جهان که به میزبانی شهر لابول فرانسه برگزار شد به دو مدال با ارزش نقره و یک برنز دست یافت.

انتهای پیام/ن

موفقیت دونده فارس در مسابقات کارگران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.