دو و میدانی کاران فارس بر سکوی سوم لیگ پیشتازان منطقه چهار کشور قرار گرفتند.

زارع مهذبیه رییس هیات دوومیدانی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه در پایان مسابقات لیگ پیشتازان منطقه چهار کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد تیم فارس موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز شد، اظهار کرد: در ماده ۴۰۰ متر بنیامین یوسفی از فارس با زمان ۵۰ ثانیه و ۳ صدم ثانیه قهرمان شد و در ماده پرتاب وزنه علی رفیعی از تیم فارس الف. با پرتاب ۱۳ متر و ۹۱ سانتیمتر به مدال طلا رسید.

وی افزود: در دو ۱۰۰ متر مهدی نیک منش از فارس الف. با یازده ثانیه و ۴ صدم ثانیه نائب قهرمان شد و کورش غلامی از فارس ب. در جای سوم قرار گرفت.

زارع مهذبیه گفت: محمد امین دشت بشی دونده تیم فارس الف. در ماده ۳ هزار متر با زمان ۱۰ دقیقه و ۴۱ ثانیه بر سکوی سوم ایستاد و عرفان اسماعیلی از فارس موفق به کسب عنوان سوم شد.

رئیس هیات دو و میدانی استان فارس تصریح کرد: در ماده ۸۰۰ متر امیر حسین نوروزی از فارس الف. در جای سوم قرار گرفت و در ماده رله سوئدی تیم‌های بوشهر، اصفهان و فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: تیم فارس الف. در رده بندی تیمی لیگ دو و میدانی پیشتازان کشور با ۲ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز، پس از بوشهر و اصفهان موفق به کسب مقام سوم شد و تیم فارس ب. با ۲ برنز، رده ششم را به خود اختصاص داد.

مسابقات دو و میدانی پیشتازان منطقه چهار کشور با حضور ورزشکاران متولد یازده فروردین ۸۰ تا ۲۹ اسفند ۸۲ برگزار شد.

انتهای پیام/ن

درخشش فارس در مسابقات دو و میدانی پیشتازان کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.