قشقایی شیراز برای شکست آلومینیوم اراک و باقی ماندن در جمع مدعیان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته یازدهم رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه در ورزشگاه پارس شیراز، تیم‌های قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک به مصاف هم خواهند رفت.

قشقایی که در این هفته‌ها نتایج مناسبی بدست آورده و با شکست هفته تیم اکسین البرز در هفته دهم هواداران را امیدوار کرده، حال باید جدال دشوار دیگری را با یکی دیگر از تیم‌های بالانشین تجربه کند.

تا پایان هفته دهم این مسابقات تیم‌های آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز با ۱۵ امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در مکان‌های پنجم و ششم قرار گرفتند و پیروز این بازی شانس زیادی برای باقیمانده در جنگ مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد داشت.

در جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه قشقایی داشتم از من خواستند که فقط یک هدف خاص را که همان صعود به لیگ برتر کشور است را دنبال کنم.

فروردین مربی قشقایی که از زمان بوجود آمدن مشکل برای ابراهیم طالبی سکاندار هدایت این تیم شده در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بازیکنانم به خوبی موقعیت و مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت را درک کردند و تا به امروز از سه بازی برگزار شده توانستیم دو تساوی در مقابل تیم‌های بادران و گل‌گهر و یک پیروزی مقابل اکسین البرز به دست آوریم که این تیم‌ها از مدعیان این فصل بشمار می‌آیند.

وی بیان کرد: بازیکنان قشقایی از انگیزه بالایی برخوردارند و فقط به دنبال اهداف خود که همان صعود به لیگ برتر است فکر می‌کنند و این بازیکنان اصلا به دنبال اهداف مالی نیستند، گرچه آن‌ها هم برای زندگی به پول و امکانات نیاز دارند، اما امیدوارم مسئولان ورزشی فارس به این تیم جوان و با انگیزه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

فروردین افزود: پس از بازی خوبی که مقابل اکسین برگزار کردیم تمرینات به شکل منظم برگزار شده و هدف ما برای دیدار با آلومینیوم اراک تنها کسب برد و شادی هوادارانی استرکه همیشه در کنار ما بودند و من مطمئنم بازیکنان قشقایی در آینده حرف‌های زیادی برای خواهند داشت.

مهدی اجاقی و کمک هایش امرالله طراح و عباس سعادت بازی قشقایی و آلومینیوم اراک را قضاوت می‌کنند.

در هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، آلومینیوم اراک با یک گل خونه به خونه مازندران را شکست داد و قشقایی شیراز در مسابقه‌ای برتر، میزبان مدعی خود اکسین البرز را با نتیجه ۲-یک از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/ن

مصاف قشقایی شیراز و آلومینیوم اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.