اسماعیل زارع با اندیشه‌های تازه، غلبه بر نماینده ارومیه را می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۲ آبان ماه فجر شهید سپاسی در ورزشگاه پارس از نود ارومیه میزبانی خواهد کرد.

فجری‌ها در فاصله دو روز تا آغاز این مسابقه همکاریشان را با مجید صالح به پایان رساندند و حال اسماعیل زارع اندیشه‌های تازه خود را برای شکست نود ارومیه به کار خواهد بست.

فلاح مدیرعامل فجر سپاسی در خصوص این بازی گفت: ابتدا لازم است از تلاش‌های مجید صالح در این مدت تشکر کنم.

اما اهدافی که در ذهن ما بود محقق نشد و نتیجه بر این شد در محیطی دوستانه و توافقی دوطرفه، جدا شویم.

وی بیان کرد: به دیدار با نود ارومیه و کسب پیروزی امید زیادی داریم چرا که شکست نود ارومیه جایگاه ما را در جدول تغییر می‌دهد و ما را به آینده امیدوارتر می‌کند.

فلاح إضافه کرد: تمرینات پرنشاطی را بازیکنان زیر نظر اسماعیل زارع پشت سر گذاشتند و حضور مسئولین بر سر تمرینات، انگیزه مناسبی را برای برد این بازی در میان بازیکنان بوجود آورد.

در جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، زردپوشان شیرازی با هفت امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفتند و در صورت کسب ۳ امتیاز، با تفاضل گل بهتر و دو رده صعود در مکان نهم جدول قرار می‌گیرند.

نود ارومیه هم امتیاز با فجر و با تفاضل گل کمتر، مکانی بهتر از سیزدهمی را در اختیار ندارند و با شکست فجر، جای این تیم را در مکان یازدهم خواهند گرفت.
انتهای پیام/ر

فجری ها به مصاف نود ارومیه می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار