فجر سپاسی برای قطع نوار ناکامی های خود در لیگ دسته یک فوتبال به مصاف مس رفسنجان می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته دهم رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور زردپوشان شهید سپاسی شیراز ، ساعت ۱۵ روز یکشنبه ششم آبان ماه در ورزشگاه پارس میزبان مس رفسنجان است .

سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چرا که تیم برنده فرصت مناسبی برای فرار از جمع تیم های انتهای جدولی پیدا می کند .

فلاح مدیرعامل فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت : تمرینات با نشاطی را تیم در طول هفته پشت سر گذاشته و هماهنگی لازم بین بازیکنان و کادر فنی در حال شکل گیری است و مجید صالح از تیم حراست می‌کند و عقب افتادگی‌های پیش آمده را جبران می‌کند.

وی اضافه کرد : همه دست به دست هم داده ایم تا فجرسپاسی به روند خوب خود بازگردد و با توجه به کوران مسابقات و نزدیکی تیم ها بهم ، همه در اندیشه کسب برنده شدن هستیم و إن شااله بتوانیم انسجام لازم را به دست آوریم تا در آینده نتیجه مورد نظر را بتوانیم کسب کنیم.

مدیرعامل زردپوشان تصریح کرد: ما مثل تیم‌های صنعتی نیستیم که به لحاظ مالی تامین باشند و اگر پول بیشتری در اختیارمان باشد و منابع مالی‌مان ثابت باشد، به موفقت بهتری می‌رسیم. فلاح گفت: مسئولان استان فارس و نمایندگان مجلس، به غیر از استاندار که در یکی دو مقطع به ما کمک کرد، به هیچ عنوان حمایت‌های لازم را انجام نمی‌دهند و حتی آن‌ها ، مطالبات مردم را هم پیگیری نمی‌کنند و اگر ما بخواهیم باعث شادی مردم بشویم باید همه در این مساله همکاری داشته باشند باشند ،

تا پایان هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، تیم های فجر سپاسی و مس رفسنجان با امتیاز مشابه شش و تنها بر حسب تفاضل گل ، در مکان های ۱۲ و ۱۳ قرار گرفتند .

تنها برد فجری ها در این فصل به هفته سوم بر می گردد که جمعه ۱۶ شهریورماه با نتیجه ۲-یک موفق به شکست شاهین شهرداری بوشهر شدند و این بدترین نتایج تاریخ حضور زردپوشان در مسابقات دسته یک فوتبال است.

در هفته نهم فجر شهید سپاسی شیراز ، میزبان خود ملوان بندرانزلی را با تساوی بدون گل متوقف کرد و دیدار مس رفسنجان و اکسین البرز با نتیجه مساوی یک-یک به پایان رسید.

انتهای پیام/ب

جدال همسایه های انتهای جدولی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار