ارژنی‌ها از بازی با آذرخش بندرعباس برد می‌خواهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور جمعه یازدهم آبان ماه با برگزاری هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از این بازی‌ها، ارژن شیراز ساعت ۱۶ در سالن شهید ابوالفتحی رودرروی آذرخش بندرعباس قرار می‌گیرد.

حمید کمالی سرمربی ارژن که از شرایط تیم چندان حال خوشی نداشت بیان کرد: پس از مشکلاتی که در هفته‌های پایانی نیم فصل برایمان رقم خورد و محرومیت و جدایی چند بازیکن تیم، سعی کردیم کمبود‌ها را با إضافه شدن بازیکنان امید باشگاه جبران کنیم.

وی افزود: امیدواریم ترکیب تیم با استفاده از باتجربه‌ها و تزریق نیروی جوان، در نیم فصل دوم به ما در کسب نتایج مطلوب کمک کند و در نخستین بازی بتوانیم با حمایت تماشاگران، آذرخش بندرعباس را در خانه شکست دهیم.

تا پایان هفته ۱۳، ارژن شیراز با ۴ پیروزی، ۴ تساوی، ۵ شکست و ۱۶ امتیاز در مکان نهم قرار گرفته و آذرخش بندرعباس با ۱۴ امتیاز، رده دهم را در اختیار دارد.

نماینده فارس در نقل و انتقالات نیم فصل تنها موفق به جذب هادی جعفری سنگربان سابق تیم شهروند ساری شد تا مشکلات دروازبانی تیم را تا حدودی برطرف کند.

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، علی حفیظی و رضا پورشایگان برای قضاوت مسابقه ارژن شیراز و آذرخش بندرعباس انتخاب شدند.

در پنج مصاف آخر این دو‌تیم، ارژنی‌ها به ۳ برد دست یافته اند و متحمل دو شکست شدند.

آذرخش بندرعباس در بازی رفت این فصل لیگ برتر فوتسال کشور، با نتیجه ۴-۳ ارژن شیراز را شکست داد.

انتهای پیام/ن

دیدار ارژنی‌ها و آذرخش بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار