مسابقات دسته یک فوتسال مردان کشور با ۲ شکست و یک پیروزی برای نمایندگان فارس همراه بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هفتم این رقابت‌ها و از گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم صدرا در ادامه نتایج نامطلوب خود ۲-یک مغلوب میهمان خود پاس ناجا شد.

تیم مقاومت عباس نژاد اقلید هم در بازی‌های گروه دوم دست به کار بزرگی زد و میزبان مدعی خود ایرالکو اراک را ۳-۲شکست داد و تیم شاهد شیراز هم در تهران مقابل سفیر گفتمان حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه پرگل ۱۰-۲ شکست خورد.

فقیه سرپرست تیم شاهد پس از شکست سنگین مقابل سفیر گفتمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: متاسفانه سالن مسابقه شرایط مناسبی را نداشت و بازیکنان شاهد مدام روی زمین لیز می‌خوردند و مانند هفته گذشته تیم ما دروازبان اول خود را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشت و سنگربان دوم تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وی اضافه کرد: به ادامه رقابت‌ها هنوز امیدواریم و می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

تیم شاهد با این شکست و ۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه دوم رقابت‌های دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور قرار گرفت و مقاومت عباس نژاد اقلید با هشت امتیاز، در رده هفتم باقیماند.

تیم صدرا شیراز هم با متحمل شدن ششمین شکست پیاپی خود و تنها یک امتیاز، در انتهای جدول گروه دوم باقیماند و یک قدم دیگر به سقوط به لیگ دسته ۲، نزدیک‌تر شد.
انتهای پیام/ر

شکست نماینده فارس مقابل سفیر گفتمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار