امام جمعه شهر بنجار گفت: روز ۱۳ آبان مردم ما پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم خواهند زد.

راهپیمایی ۱۳ آبان آمریکا را نا امیدتر از قبل می‌کند/آمریکا ۴۰ سال دست از توطئه بر نداشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام پارسا امام جمعه شهر بنجار در خطبه‌های این هفته گفت: ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، که ثمره خون ان شهدا و مبارزات پیروزی نهضت و انقلاب شد.

وی افزود: از زیر سلطه امریکا و انگلیس رهایی پیدا کردیم و طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی آمریکا دست از توطئه برنداشته و ملت ایران تحریم‌ها و مشکلات را تبدیل به فرصت کرده و قدرت اول منطقه شده است.

امام جمعه بنجار افزود: روز ۱۳ آبان مردم ما پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم خواهند زد.

وی گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمائی، ناامیدی امریکا از ملت ایران خواهد بود و مردم ما ثابت کردند که در مواقع حساس وارد صحنه خواهند شد و با تبعیت از حضرت آقا و مراجع عظام، مایه خفت و خواری دشمنان خواهند شد.

حجت الاسلام پارسا تصریح کرد: رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام مجتبی ع. و امام رضا (ع) که در روز‌های آخر ماه صفر هست فرصتی مناسب برای الگو برداری از زندگی این بزرگواران هست که سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنیم و درس شجاعت و ایثار و گذشت و فداکاری و غیرت و مردانگی را بیاموزیم و بدانیم که در راه دین باید سختی و مشکلات را تحمل کنیم تا به سر منزل مقصود و هدف خود برسیم.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بنجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار