مدیرکل سیاسی، انتخاباتی و تقیسمات کشوری استانداری اردبیل گفت: روستای آلنی به عنوان زادگاه آیت الله مشگینی به شهر تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ماریا موسوی، مدیرکل سیاسی، انتخاباتی و تقیسمات کشوری استانداری اردبیل امروز در بازدید از روستای آلنی مشگین شهر اظهار کرد: مقدمات ارتقای روستای آلنی مشگین شهر به شهر در وزارت کشور به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: این روستا با جمعیتی در حدود 4 هزار نفر از مراکز دهستان های بزرگ استان اردبیل است.

مدیرکل سیاسی، انتخاباتی و تقیسمات کشوری استانداری اردبیل بیان کرد: روستای آلنی به عنوان زادگاه آیت الله مشگینی از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است و تاسیس شهرداری در این منطقه موجب عمران و آبادانی بیش از پیش آن خواهد شد.

موسوی افزود: طرح ارتقای این روستا از سال ها قبل در استانداری اردبیل و وزارت کشور مطرح بوده که خوشبختانه اخیرا با پیگیری نماینده مردم مشگین شهر و فرماندار این شهرستان به نتیجه رسیده است.

وی افزود: در صورت ابلاغ نهایی توسط وزارت کشور و در سایه مشارکت و همیاری اهالی در آینده نزدیک شاهد تاسیس شهرداری خواهیم بود.

مدیرکل سیاسی، انتخاباتی و تقیسمات کشوری استانداری اردبیل از اهالی منطقه خواست به منظور تامین نظر وزارت کشور مبنی بر تامین زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان شهرداری و تامین یک دستگاه خودرو سواری اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

زادگاه آیت الله مشگینی از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است

 

برچسب ها: وزارت کشور ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
تبدیل شدن روستا ها به شهر دقیقاً چه مزیتی دارد؟؟؟!!