دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با مدنظر قرار دادن فرمایش رهبر معظم انقلاب که آرای مردم را حق الناس دانسته اند، با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی پرشور ، سالم و رقابتی تلاش می کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی در افتتاحیه دوره آموزشی انتخابات، ویژه دبیران و کارشناسان انتخابات فرمانداری ها، بخشداری ها و ستاد استانداری سخن می گفت افزود: همه ما به عنوان مجریان انتخابات در استان، باید اصل بی طرفی را کاملا رعایت و انتخاب را به مردم بسپاریم.

وی با اشاره به زمان بندی کشوری انتخابات، تاکید نمود: لازم است تمامی مراحل فرآیند انتخابات در سراسر استان، کاملا به روز و بدون هرگونه تاخیر، عملیاتی شوند.

موسوی با قدردانی از دست اندرکاران ستادهای انتخابات شهرستان های استان که حتی در تعطیلات نوروزی، به صورت آماده باش، مشغول ثبت نام از داوطلبان بودند، نقش بخشداری ها در تشویق افراد موجه برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها را یادآور شد و ادامه داد: صلاحیت 98 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در هیات های اجرایی استان تایید شد.

وی به برگزاری انتخابات گذشته که اولین تجربه دولت یازدهم به شمار می رفت هم اشاره و تصریح کرد: پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، جریانات مختلف فکری، چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، نتیجه را به نفع خود می دانستند که نشان می دهد در انتخابات موصوف، هیچ کس خود را بازنده میدان نمی دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.