سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین قزوین گفت: با توجه به مشکلات مالی و تجربه کم بازیکنان، تا آخرین لحظه برای صعود به لیگ برتر امید‌های کشور تلاش می‌کنیم.

صادق افشار سرمربی امید کاسپین قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پس از تساوی بدون گل در بازی خارج از خانه برابر تیم جنگنده نور مازندران، اظهار داشت: رقابت در لیگ یک امید‌های کشور با تیم‌های قدرتمند موجب می‌شود تا کادر فنی و بازیکنان نکات جدیدی را یاد بگیرند.

وی افزود: در بازی خارج از خانه و در هفته پنجم جوانان آینده دار امید کاسپین قزوین علیرغم نامساعد بودن زمین کاملا دستورات تاکتیکی را به خوبی رعایت کردند و انجام با یک بازی کنترلی و حساب شده موفق به کسب یک امتیاز شدند.

افشار اضافه کرد: هر هفته که از بازی‌ها می‌گذرد شاهد کاهش اشتباهات بازیکنان و بالا رفتن تجربه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین تصریح کرد:هر چند بازی اول فصل را خوب شروع نکردیم، ولی با رفع مشکلات و بهبود مهارت بازیکنان در حال حاضر از شرایط خوبی در جدول برای صعود برخودار هستیم و در صورت کسب پیروزی در بازی مقابل مقاومت ساری می‌توانیم قهرمان نیم فصل مسابقات باشیم و به مراحل بالاتر لیگ صعود کنیم.

افشار درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل مقاومت ساری خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جدول بازی مقابل مقاومت ساری یک بازی ۶ امتیازی برای ما خواهد بود که لازم است در مقابل این تیم خوب شمالی بازی هوشمندانه‌ای ارائه کنیم.

افشار در پایان از حمایت‌های مدیریت باشگاه کاسپین و مسئولان ورزش استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار