مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: همه تمهیدات برای بازگشت زائرین در استان ایلام بخصوص شهر مهران پیش بینی شده است و بر کرایه ها نظارت می شود.

نظارت مستمر بر کرایه ها در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۲۳ شرکت خدماتی حمل و نقل مسافربری از نقاط مختلف کشور با استقرار در پایانه مرزی مهران در حال خدمات رسانی به زائران و حمل و نقل آنها هستند.

وی اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز بین الملی مهران وارد کشور شدند.

دلخواه ادامه داد: از بامداد امروز تا کنون بیش از ۵۵ هزار نفر از زائرین که به کربلا مشرف شدند از مرز مهران وارد خاک کشور شدند.

وی افزود: آمادگی داریم که به صورت چرخشی سه هزار دستگاه اتوبوس برون شهری برای بازگشت زائران به استان های خود در مرز مهران استقرار یابد.

دلخواه  یادآورشد: هیچ گونه افزایش قیمتی در بحث کرایه ها در مرز مهران وجود ندارد و با متخلفان برخورد می شود.

وی عنوان کرد: سه اکیپ نظارتی به صورت شبانه روزی بر عملکرد شرکت ها وناوگان حمل نقل که کار جابجایی زائرین را انجام می دهند نظارت می کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تاکید کرد: اگر شرکت های مسافربری در خصوص کرایه موصب تخلف کنندزائرین می توانند با تلفن گویای ۱۴۱یا ۰۸۴۳۳۳۳۱۸۲۲اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تماس بگیرند تا در سریع ترین زمان ممکن شکایت بررسی شود.

انتهای پیام/ د

نظارت بر کرایه ها

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.