نارسایی حافظه رم؛ مشکل جدید پیکسل‌های 2018 گوگل

شرکت گوگل در حالی که سومین تجربه گوشی‌سازی خود را کسب می‌کند اما کماکان با مشکلاتی در سیستم‌های نرم‌افزاری گوشی‌های خود مواجه است.

نارسایی حافظه رم؛ مشکل جدید پیکسل‌های 2018 گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ردیت که یکی از مراجع اصلی حوزه فناوری محسوب می‌شود، جامعه‌ای بزرگ است که در آن می‌توان در مورد هر موضوعی به بحث و تبادل نظر پرداخت. یکی از مسائل مهمی که در این پایگاه بررسی می‌شود، سخت‌افزارها و اطلاعات گوشی‌های هوشمندی است که به تازگی عرضه شده‌اند، همچنین اگر مشکل و یا باگی در محصولات جدید مشاهده شوند، در این پایگاه خبری بررسی می‌شوند.

گوشی‌های Pixel3 و Pixel3XL جدیدترین پرچمداران گوگل هستند که چندی پیش توسط این شرکت به طور رسمی معرفی شدند اما در انجمن ردیت کاربرانی در مورد مشکلات این گوشی‌ها به بحث پرداخته‌اند؛ این موضوع چیز جدیدی نیست و دو نسل پیشین گوشی‌های گوگل یعنی پیکسل 1 و 2 نیز همین مشکلات را در ابتدای عرضه داشتند و گویا گوگل قصد ندارد از اشتباهات خود درس بگیرد!

آنطور که گزارش‌ها خبر می‌دهند گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL ممکن است با ارائه چند وظیفه به صورت همزمان مشکل داشته باشند. مدل‌های جدید همان 4G را دارند که در پیکسل نسل اول و در ورژن‌های بعدی این گوشی نیز استفاده شد؛ بعضی از کاربران از این موضوع رنج می‌برند که نمی‌توانند همزمان بیشتر از سه برنامه را در پس‌زمینه فعال نگه دارند.

برخی از صاحبان گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL این موضوع را در ابتدا بیان کردند که نیاز به اجرای همزمان چند برنامه دارند اما گوشی آنها در ارائه این مهم ناتوان است. دیگر کاربران می‌گویند زمانی که با دوربین گوشی عکس می‌گیرند یک برنامه در پس‌زمینه بسته می‌شود!  این در حالی است که طبق اعلام شرکت گوگل پیکسل‌های 2018 باید از حافظه رم 6 گیگابایتی و یا حتی 8 گیگابایتی برخوردار باشند اما چنین پیامی با حافظه 128 مگابایتی سازگار است!

برخی از متخصصات بر این باورند که اشکال فوق مربوط به باتری دو گوشی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ال می‌شود، چرا که یکی از وظایف مهم باتری، مدیریت برنامه‌های در حال استفاده و پس‌زمینه است و وقتی باتری با باگ روبه‌رو باشد، چنین مشکلی برای کاربر ایجاد می‌کند و اجازه استفاده برنامه‌های بیشتر را از او سلب می‌کند. با این حال باید منتظر بود و دید که شرکت گوگل چگونه مشکلات پیش رو را رفع می‌کند؛ چراکه گزارش چنین باگ‌هایی به طور مستقیم به سود و درآمد این شرکت لطمه وارد می‌کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد


انتهای پیام/

باگ های جدید گوشی‌های  پیکسل‌ 2018 گوگل

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار