تعدادی از کاربران به تازگی در هنگام استفاده از سری گوشی‌های پیکسل به مشکلی برخورده اند. آن‌ها نمی‌توانند عکس‌هایی که با دوربین می‌گیرند را ذخیره کنند.

راه حل گوگل برای رفع مشکل ذخیره نشدن عکس در Pixelبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سری گوشی‌های پیکسل یکی از بهترین تلفن‌های همراه اندرویدی است که ساخته شده اند. سازنده این سری تلفن‌همراه گوگل است. اما به تازگی کاربران با مشکلی عجیب و نادر برخورد کرده اند.

چند روز پیش، اعلام شد اشکالی در عکاسی با دوربین برخی گوشی های Pixel و دیگر تلفن های اندروید وجود دارد که از ذخیره شدن آن‌ها در کارت حافظه جلوگیری می‌کند. در حالی که گوگل اعلام کرده است که چه چیزی باعث این مسئله می‌شود، خبر خوب این است که به روز رسانی نرم افزاری "در هفته های آینده" قرار است این مشکل را بر طرف کند.

علاوه بر وجود این مشکل در هر سه نسل از تلفن های Pixel، شکایات مشابهی نیز توسط برخی از صاحبان Nexus 5X، Samsung Galaxy S9، Moto Z2 و Moto E صورت گرفته است. گوگل در این باره نمی‌گوید که به روز رسانی برای مدل خاصی از تلفن‌هایش ارسال خواهد شد اما این شرکت روز دوشنبه به پلیس آندروید گفت که این آپدیت برای تمام سری‌های گوشی‌های پیکسل است. گوگل در بیانیه ای گفت: "ما در هفته‌های آینده به روزرسانی برای تلفن‌های همراه ارسال می‌کنیم که مشکل نادر ذخیره شدن عکس‌ها در حافظه تلفن را رفع کند."

در تلفن هایی که این مشکل را دارند، تصویر کوچکی که از آخرین عکس به صورت دایره ای در پایین صفحه دوربین ظاهر می‌شود پس از مدتی ناپدید می‌شود. ضربه زدن به تصویر به طور معمول منجر به نشان دادن عکسی که به تازگی گرفته شده است می‌شود. در عوض، افرادی که با این مشکل مواجه شده اند هنگام خاموش شدن صفحه، تصویر در گوشی آن‌ها ناپدید می‌شود.

یک نظریه وجود دارد که معتقد است این مشکل توسط ویژگی HDR + ایجاد شده است. به نظر می‌رسد که این مشکل زمانی که کاربر برنامه دوربین را ترک می‌کند یا قبل از انجام شدن پروسه +HDR صفحه را قفل می‌کند، رخ می‌دهد. صرف نظر از علت واقعی، گوگل به زودی پچ لازم را برای از بین بردن این اشکال ارسال خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم


انتهای پیام/

گوگل مشکل ذخیره نشدن عکس در گوگل را رفع می‌کند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار