ویدئوهای جدیدی از شیائومی Mi Mix 3 منتشر شد +فیلم

شیائومی ویدئوهای جدیدی از Mi Mix 3 منتشر کرد که در آن‌ها سرعت تصویربرداری دوربین و باز شدن قفل دستگاه را نشان می‌دهد.

ویدئوهای جدیدی از شیائومی Mi Mix 3 منتشر شدند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته یک تیزر منتشر شده از شیائومی Mi Mix 3 عملکرد دوربین دوگانه این گوشی را که در پنل پشتی آن قرار دارد، در نور کم و حالت بوکه آن را به تصویر کشید. گفته شده که همین دوربین توانایی فیلمبرداری با سرعت 960 فریم بر ثانیه را دارد که فیلمبرداری اسلوموشن (slow-motion) را امکان‌پذیر می‌کند. به تازگی ویدئویی در توئیتر توسط داناوان سونگ، مدیر محصولات شیائومی بارگذاری شده است که سرعت خارق‌العاده فیلمبرداری دوربین Mi Mix 3 را به تصویر کشیده است.

داناوان سونگ که سخنگوی شرکت چینی شیائومی هم به حساب می‌آید این ویدئو را به صورت رسمی منتشر و اعلام کرده است که پردازنده Snapdragon 845 قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار Mi Mix 3 قرار خواهد داد و به طور قطعی فیلمبرداری سریع هم یکی از این قابلیت‌ها است. اما نکته اینجاست که فیلمبرداری با سرعت بالا در Mix 2S فعال نشده بود که باید گفت سنسور در نظر گرفته شده برای این کار هم باید متفاوت باشد. سنسور قادر به فیلمبرداری با سرعت 960 فریم بر ثانیه نیاز به یک حافظه آن‌بورد (on-board memory) باشد. البته ارتقا به این دوربین چندان جای تأکیدی ندارد چرا که شیائومی حافظه رم 10 گیگابایتی و مودم پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم اینترنت را در گوشی جدید Mi Mix قرار داده است.

ویدئوی اول تنها ویدئویی نبود که شیائومی برای محصول جدید خود منتشر کرده بود. ویدئوی دیگری که این کمپانی از Mi Mix 3 منتشر کرده است، از قابلیت باز کردن قفل این دستگاه توسط دو دوربین جلویی دستگاه پرده برداری می‌کند، قابلیتی که پیش از این هم درباره آن ویدئویی منتشر شده بود.

گفتنی است، دیگر باید منتظر ماند تا شیائومی خود از قابلیت‌های Mi Mix 3 در مراسم رونمایی رسمی این گوشی سخن بگوید. این شرکت طی تبلیغات خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که گوشی جدید خود را در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) رونمایی خواهد کرد.

هنوز تا زمان انتشار مشخصات رسمی و قیمت گوشی جدید شیائومی، چندین روز فاصله داریم. با این‌حال طبق شنیده‌ها، Mi Mix 3 شیائومی قرار است دارای یک کلید اختصاصی برای هوش مصنوعی باشد که با فشار دادن آن، Xiao AI فعال می‌شود. Xiao AI نام دستیار هوشمند صوتی شیائومی است که در دستگاه‌های شیائومی با کمک گرفتن از هوش مصنوعی می‌تواند دستورهایی را که یک کاربر می‌دهد، اجرا کند. گفتنی است، شیائومی قبلا ز این سرویس هوشمند خود در Mi Mix 2S رونمایی کرده بود اما این اولین بار است که شیائومی یک راهکار سخت‌افزاری برای دستیار صوتی مجازی خود ارائه می‌دهد.

در ادامه، ابتدا ویدئوی نحوه باز شدن قفل دستگاه توسط سیستم تشخیص چهره آن مشاهده می‌کنید و سپس، ویدئوی اسلوموشن گرفته شده توسط دوربین دوگانه این گوشی را از نظر می‌گذرانید.


بیشتر بخوانید: شیائومی Mi Mix ۳ سوم آبان رونمایی خواهد شد


انتهای پیام/

ویدئوهای جدید Mi Mix 3 قدرت تصویربرداری دوربین و نحوه باز شدن قفل دستگاه را نشان می‌دهند +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.