پورکیانی از اعزام تیم کارشناسی برای تشخیص خسارت در مرزهای عراق و مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

ارزیابی و پرداخت خسارت خودرو زائران اربعین در محلمحسن پورکیانی، رئیس هیئت مدیره بیمه ایران  در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در پیاده روی اربعین اظهار کرد: تیم‌های ویژه تشخیص میزان خسارت سیار شرکت سهامی بیمه ایران عازم مناطق مرزی غربی کشور و مسیر‌های راهپیمایی زائران اربعین حسینی (ع) شدند.

وی گفت: ۱۵ تیم ویژه خسارت سیار اعزامی به مناطق مرزی غرب کشور و مسیر‌های راهپیمای زائران کربلای معلی تا ۱۰ آبان ۹۷ همراه زائران خواهند بود. این کارشناسان به هنگام بروز کوچکترین سانحه رانندگی درمحل حادثه حضور یافته و خسارت وارده را پرداخت خواهند کرد.مهمترین ویژگی تیم‌های اعزامی خسارت سیار بیمه ایران این است که در محل حادثه رانندگی و به صورت الکترونیکی خسارت وارد شده را به زیان دیدگان پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل بیمه ایران اضافه کرد: علاوه بر تیم‌های خسارت سیار، شعب بیمه ایران در پنج استان ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان و لرستان از روز شنبه ۵ مهر تا اتمام مراسم اربعین حسینی و پس از آن تا ۱۰ مهر به حالت آماده باش فعالیت می‌کنند.

پورکیانی در پایان  اظهار کرد: تمامی کسانی که از طریق سامانه «سماح» برای اعزام به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند با پرداخت فقط ۱۵ هزار تومان تحت پوشش بیمه‌های عمر، حوادث و درمان بیمه ایران قرار دارند.
 
انتهای پیام/

پرداخت هزینه خسارت خودروی زائران اربعین حسینی

 
 
برچسب ها: بیمه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار