فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف بیش از یک تن سیم مس مسروقه و دستگیری 3 نفر مالخر در عمليات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک تن سیم مس مسروقه در رفسنجانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ نصراالله عباسی، فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: در پی وقوع سرقت های سیم و کابل مس در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اين راستا کاراگاهان پلیس آگاهی سرنخ هایی در خصوص شناسایی سارق یا سارقان و محل دپوی سیم های مسروقه بدست آوردند و به صورت نامحسوس مكان هاي مورد نظر را زیر نظر قرار دادند.

سرهنگ عباسی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی سارقان را شناسایی كرده و زماني كه آنان اقدام به بارگیری سیم های مسروقه نمودند با هماهنگی مقام قضایی خودروي سارقان را توقیف و در بازرسی از آن یک تن و150 کیلو سیم به همراه انواع شیرآلات ساختمانی، 25 سیلندر ماشین،20 کیلو آلومینیوم خرد شده را کشف و در اين رابطه سه نفررا دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی و مقداری از سیم های مسروقه تحویل نماینده اداره برق شهرستان شد.


انتهای پیام/س

 

دستگیری 3 نفر مالخر در عمليات ماموران پلیس آگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.