به ۸۵ هزار نفر زائر امام حسین (ع) امسال در موکب ماهان - کرمان خدمت رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی لنگری زاده مسئول موکب خدمتگزاران حسینی درحاشیه استقبال از زائرین پیاده روی امام حسین (ع) در ماهان گفت: موکب خدمتگزاران حسینی استان کرمان در سال ۱۳۹۵ با همت جمعی از مردم و مسئولان شهر ماهان و استان راه اندازی گردید و به بیش از ۱۵ هزار نفر از زائران امام حسین (ع) در سال اول خدمت رسانی کرد.

وی گفت: در سال گذشته با توجه به فراهم کردن بخشی از امکانات مورد نظر توانستیم به بیش از ۵۰ هزار نفر از زائران اربعین امام حسین (ع) که از کشور‌های پاکستان، کشمیرو شهر‌های جنوبشرق ایران بودند غذای گرم تهیه و بین آن‌ها توزیع گردد.

وی افزود: سال گذشته متأسفانه با توجه به مشکلات زیر ساختاری از پذیرایی بیش از ۳۵ هزار زائر دیگر محروم شدیم و نتوانستیم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

لنگری زاده تصریح کرد: این موکب در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع روبروی پلیس راه ماهان راه اندازی شده است و این موکب با امکانات سرویس بهداشتی، حمام، پزشک، آشپزخانه ونمازخانه به صورت دائم آماده پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وزائران امام رضا (ع) است.

وی در پایان از مردم استان وماهان خواست جهت شریک شدن در پذیرایی از مهمانان اهل بیت (ع) کمک‌ها و نذورات خود را از طریق این شماره ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۳۳۰۸۵۹ بنام موکب خدمتگزاران حسینی ودفاتر امام جمعه‌ها ارسال نمایندویا با حضور در موکب نذورات نقدی وغیر نقدی خودرا تحویل دهند.

انتهای پیام/ی

کمک به موکب ماهان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار