امام جمعه آبادان بر حل مشکل آب مناطق روستایی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان با انتقاد از کم‌کاری در برطرف کردن مشکل آب روستاهای آبادان گفت: مسئولان مشکل آب روستاهای آبادان را جدی بگیرند.

وی افزود:مناطق روستایی آبادان از مشکل آب آشامیدنی و آب کشاورزی رنج می برند و مسئولان باید رسیدگی به این مشکل را جدی بگیرند.

امام جمعه آبادان گفت:بسیاری از مشکلات آبادان برطرف شده ولی مشکل آب روستائیان علی‌رغم قول‌های داده شده هنوز برطرف نشده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه‌ها ادامه داد: امروز نیاز به روحیه و بصیرت برای مقابله با هجوم و جنگ روانی از سوی دشمن داریم.

وی افزود:دشمن با جنگ روانی و نفوذ به دنبال ضربه زدن به خیمه ولایت‌فقیه است غافل از اینکه مردم پای خیمه ولایت ایستاده و اجازه نمی‌دهند دشمن از خطوط قرمز ولایت بگذرد.

امام‌جمعه آبادان اربعین حسینی را نمایش حماسه جهان اسلام دانست وگفت: علی‌رغم فشارها و کم‌کاری برخی ،مردم با ویزا و کرایه بالای خودرو در حال عزیمت به کربلا برای شرکت در حماسه اربعین هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور بر مشارکت در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید کرد وافزود: اربعین بیانگر چهره واقعی جهان اسلام و مکتب شیعه است و دشمنان درصدد ضربه به مکتب شعیه انسان‌ساز هستند.

وی در بخش دیگری به دیدار و توصیه‌های مقام معظم رهبری با نخبگان اشاره کرد و گفت:نخبگان باید از مسئولیت‌های خود در قبال مردم ازجمله استقلال و پیشرفت کشور غافل نباشند.

امام‌جمعه آبادان گفت:دشمن بعد از جنگ سخت و شکست در آن ،جنگ اقتصادی را در پیش‌گرفته و تنها راه پیروزی در آن اتکا به اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از نخبگان به‌عنوان فرمانده هان جنگ اقتصادی است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.