امام جمعه خرمشهر گفت: زائران اربعین حسینی با گذرنامه و ویزا معتبر به مرزها مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه خرمشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گفت: زائران حتما با گذرنامه و ویزا معتبر در مرزها حضور پیدا کنند، چرا که باید از مسیر قانون به کشور عراق تردد کرد که در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شوند.

وی ، با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در کشور، افزود: رزمایش بزرگ عاشورایی نمایش عزت و اقتدار نظام اسلامی بود.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حسینی، گفت: نباید فقط زمانی که وضعیت مالی ما خوب باشد، برای زیارت اربعین حسینی برنامه‌ریزی کنیم، بلکه باید مانند امسال در شرایط بد اقتصادی نیز برای زیارت اربعین تلاش و اقدام کنیم.

موسوی فرد افزود: امسال همه باید نام خود را جزو کاروان اربعین حسینی ثبت کنند، اگرچه برای رسیدن به زیارت قرض کنیم یا اسباب منزل خود را به فروش بگذاریم.

وی ادامه داد: ما برای لغو روادید ناامید نیستیم، اما زائران پیش از شلوغ و ازدحام شدید نام خود را در سامانه سماح وارد کنند، چرا که اغلب افرادی که سال گذشته خارج از سامانه سماح ویزا دریافت کردند، ویزای آنها جعلی بود.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به نوسانات ارزی در کشور گفت: در سایه این نوسانات ارزی خیلی از افراد یک شبه میلیاردر شدند و از طرفی خیلی از فقیران، فقیرتر شدند.

موسوی  افزود: امیدواریم این مطلب اشتباه باشد که دولت برای جبران بودجه خود به صورت تعمدی دست به بالا بردن ارز برده باشد، مردم انتظار دارند که وضعیت کشور رها نشود.

وی  با تاکید بر اینکه باید با دلالان عامل دشمنان برخورد جدی شود، گفت: اگر سلطان سکه محکوم به اعدام شده است، باید افرادی که بستر را برای این فرد فراهم کرده‌اند نیز به اعدام و مجازات محکوم شوند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.