امام جمعه آبادان گفت: پلیس پیشانی حکومت اسلامی ، پدیدآورنده و حافظ امنیت کشور است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با تبریک هفته ی ناجا از تلاش های کارکنان نیروی انتظامی آبادان قدردانی کرد و گفت:یکی از عوامل افزایش و حفظ امنیت نیروهای انتظامی هستند که ۱۵ هزار شهید و جانباز در این راه تقدیم ایران اسلامی کرده اند.

وی  در ادامه با اشاره به پاسخ قاطع ایران به گروهک تروریستی داعش و عواملش در پی شهادت مردم اهواز در حمله ی تروریستی به رژه ی نیروهای مسلح افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کار بزرگی که انجام دادند تلخی آن حادثه را شیرین کردند و این پیام را به دشمنان رساندند که ایران توانایی و قدرت دسترسی به دشمنانش را هر جایی که باشند دارد و اکنون عزم ما برای مقابله با کانون های پرورش تروریست قوی تر شده است.

امام جمعه آبادان پرتاب موشک به مواضع داعش را پیامی برای کسانی دانست که ایران را تهدید میکنند و گفت:دشمنان بدانند هرگاه که ایران را تهدید کنند تمام منافعشان در سراسر دنیا به مخاطره می افتد و این بخش کوچکی از پروسه ی نابودی تروریست ها بود.‌

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در ادامه با بیان اینکه مردم از قوه ی قضاییه توقع برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را دارند افزود : دشمن از بسترهای داخلی در جنگ اقتصادی استفاده میکند و اختلالگران اقتصادی نقشی اساسی در نابسامانی اقتصاد کشور دارند.

وی  با اشاره به مسئله افزایش نرخ طلا و ارز گفت: دلالان اقتصادی با ایجاد عطش کاذب در مردم برای خرید طلا و ارز باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور و قیمت ها شدند.

خطیب جمعه آبادان در آستانه اربعین حسینی از دولتمردان خواست تا با پایین آوردن قیمت ارز و ویزا به فراهم شدن زمینه ی برپایی حماسه ی عظیم اربعین کمک کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.