امام جمعه خرمشهر گفت: اینکه ویزا با دلار هشت هزار تومانی ارائه می‌شود، خوب است اما چرا نباید با همان دلار چهار هزار تومانی عرضه شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته گفت: اینکه ویزا با دلار هشت هزار تومانی ارائه می‌شود، خوب است اما چرا نباید با همان دلار چهار هزار تومانی عرضه شود، باید مسؤولان همه امکانات و توان خود را برای اربعین خرج کنند، چرا که در سایه این حماسه هنجارها و آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود‌.

وی خطاب به عراقی‌ها، افزود: برادران عراقی اکنون نوبت شما است، مردم ایران همیشه در کنار شما بودند و خواهند بود، امروز برای پایین آمدن هزینه اربعین حسینی باید در کنار برادران ایرانی خود باشید و بحث کرایه‌ها را کاهش دهید و در مجموع همه باید کنار هم قرار بگیریم.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: دشمن در معادلات خود به این نتیجه رسیده که توان حمله نظامی ندارد، بر همین اساس به سمت جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای روی آورده است.

موسوی  افزود: مقام معظم رهبری سال‌ها است در رابطه با اقتصاد مقاومتی نقشه راه می‌دهند، اما سوء مدیریت‌ها برخی از مسؤولان و مدیران باعث شده است که این مباحث مورد توجه قرار نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه قوه‌قضائیه باید با مفسدان دانه‌درشت‌ اقتصادی برخورد کند، ادامه داد: برخورد با دانه ‌درشت‌های مفسد مطالبه رهبری و مردم است، باید بیت‌المال از دست این مفسدان اقتصادی گرفته و به بیت‌المال مسلمین برگشت داده شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: متهم اصلی وضعیت اقتصادی کشور مجلس است، رسالت اصلی نمایندگان نظارت است، چرا بر وضعیت اقتصادی کشور نظارتی وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نماز جمعه خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.