نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اوضاع معیشت مردم مناسب نیست و انتظار می‌رود که دولت قیمت ها را سر و سامان دهد تا مردم برای خرید با مشکل گرانی مواجه نشوند.

افتتاح بزرگترین استودیو رسانه ملی امروز در رشتبه  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به وضعیت موجود در بازار کشور گفت: خوشبختانه همه چیز در ایران فراوان است و مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی این بازار را متشنج کرده اند و متحیرم چرا بعضی افراد ساده لوح وارد این معرکه شده و در این مدت بیش از نیاز روزانه و حتی بیش از نیاز ماهانه خود خرید کرده اند.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت عمار و یاسر گفت: عمار یکی از یاران باوفای پیامبر (ص) بود و چنان جایگاه ویژه ای داشت که به تعبیر رهبری باید عمارگونه رفتار کرد تا در مسیر انقلاب و امام راحل بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ربوده شدن مرزبانان ایران افزود: دشمنان این نظام به همراه تعدادی از خود فروختگان 14 مرزبان ما را به گروگان گرفتند که به طور حتم مسئولان با این عمل نیز برخوردی قاطع خواهند کرد و این در حالیست که همه قوای مسلح کشورمان، مقتدرانه در صحنه حضور دارند.

وی به ناپدید شدن جمال خاشقچی، خبرنگار عربستان اشاره کرد و گفت: امپراطوری رسانه ای غرب در این خصوص بسیج شده ولی زمانی که هزاران انسان بی گناه در یمن و سایر کشورهای اسلامی، کشته می شوند؛ هیچ خبری در این ارتباط منتشر نمی کنند.

انتهای پیام/اص

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.