امام جمعه ایلام گفت: اربعین موجب انعکاس نام و آوازه استان ایلام و مردم این دیار به جهان شده و این نام و آوازه برای پایبندی و حرکت در مسیر ولایت است.

اربعین موجب انعکاس نام و آوازه استان ایلامبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: حجت‌الاسلام الله‌یار کریمی‌تبار  امام جمعه ایلام گفت: اربعین نعمتی الهی است که به مردم ایلام هدیه داده شده است.

 حجت‌الاسلام الله‌یار کریمی‌تبار افزود: اربعین موجب انعکاس نام و آوازه استان ایلام و مردم این دیار به جهان شده است و این نام و آوازه برای پایبندی و حرکت در مسیر ولایت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خادمی زائران سیدالشهدا(ع) است.

وی از مسئولان خواست که موانع خدمت‌رسانی مردم به زائران اربعین را برطرف کنند و از تدوین و ابلاغ دستورات دست و پا گیر بپرهیزند.

امام جمعه استان   همچنین از رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیمای استان خواست در پوشش و انعکاس رویدادهای اربعین حسینی اقدام عاجل کنند و در این ارتباط خاطرنشان کرد: آنچه امروز مهران شاهد آن است سیل خروشان جمعیتی است که به عشق ابا عبدالله الحسین(ع) تمام سختی‌ها را به جان خریده و برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی آمده‌اند و بر صدا و سیما و سایر رسانه‌ها فرض است که این حضور را منعکس کنند.

امام جمعه ایلام انعکاس واقعیت‌های راهپیمایی اربعین را موجب خواری دشمنان انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دشمن در صدد به حاشیه بردن این راهپیمایی بزرگ جهانی است.

کریمی‌تبار برای مقابله با عزم دشمن در به حاشیه بردن راهپیمایی اربعین حسینی تصریح کرد: قدرت رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران باید این عزم دشمن را با شکست روبه‌رو کند.

کریمی‌تبار در پایان به مسئولان استان ایلام گفت: با توجه به ایام حضور زائران اربعین حسینی نسبت به کنترل بازار دقت شود تا عده‌ای سودجو از این فرصت استفاده نکنند و اقدام به فروش اجناس به قیمت بالا نکنند.

امام جمعه ایلام افزود: به هیچ وجه از این حرکت با ارزش سواستفاده نکنیم و نگذاریم اصناف و غیره افزایش قیمت داشته باشند.

 

انتهای پیام/با

سخنان امام جمعه ایلام در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.