امام جمعه ایلام گفت: برگزاری باشکوه و با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان پاسخی کوبنده به یاوه گویی های سردمداران آمریکایی بود.

راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی به یاوه گویی های آمریکایی ها بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، گفت: سردمداران این رژیم استکباری در خیال خام خود فکر می کردند که با وارد کردن فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه ملت ایران را از ادامه مسیر روشن خود باز خواهند داشت.

وی اظهار کرد: اما این ملت انقلابی که نظام خود را با نثار صدها هزار جوان رشید برقرار و به موقعیت ممتاز کنونی رسانده اند، هرگز در برابر این تهدیدها سر تسلیم فرود نخواهند اورد.

خطیب نماز جمعه ایلام افزود: ملت ایران هیچگاه ظلم هایی که از سوی کشورهای غربی و به ویژه آمریکایی ها در سال های گذشته علیه کشورمان ایجاد شده را فراموش نخواهند کرد و همواره با تکیه بر توان داخلی این تحریم های ناجوانمردانه را به عاملی بر تقویت اقتدار ملی تبدیل کرده اند.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: بدون شک در برهه کنونی نیز این شرایط سخت را پشت سر گذاشته و بار دیگر حاکمان کاخ سفید را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان سرنگونی نظام اسلامی ، ناکام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ د

خطبه های امام جمعه ایلام در نماز جمعه این هفته

 
برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.