امام جمعه شهرستان تفت گفت:اگر تنها به تولید نفت در کشور بسنده کنیم و در تلاش تولیدات و صادرات کالا‌های بیشتر نباشیم ضربه خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام غفوری امام جمعه شهرستان تفت با اشاره به روز صادرات و کم کاری در زمینه تولید و حمایت از کالای داخلی گفت:ما باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم و در این زمینه سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم از نظر اقتصادی مستقل باشیم.

حجت الاسلام غفوری افزود:اگر فقط امید به صادرات نفت داشته باشیم ضربه خواهیم خورد و این در حالی است که اگر نفت صادر نکنیم مجبور می‌شویم تولیدات و صادرات را بالاببریم.

امام جمعه شهرستان تفت به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان اشاره وبیان کرد: تصویرسازی غلط از اوضاع فعلی ایران و تخریب اذهان و روحیه مردم توسط دشمن از مهمترین سخنان رهبری در این دیدار بود.

حجت الاسلام غفوری اظهارداشت: پیشرفت‌های علمی نخبگان تهدید‌های دشمن را در هم خواهد شکست.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین ادامه‌ی نهضت امام حسین و انقلاب اسلامی است ادامه داد: این پیاده روی تیری است بر قلب آمریکا و صهیونیست و باید این اجتماع مقدمه‌ای برای آزادی قدس شود در حالی که دشمن در تلاش است تا این اجتماع در اربعین تشکیل نشود.

امام جمعه شهرستان تفت باتوجه به سالروز شهادت عماربن یاسر، یار وفادار امام علی (ع) به بیان ویژگی‌های این بزرگوار پرداخت و افزود: حرم مطهر عمار بن یاسربه دست گروه داعشی‌های وهابی در سال ۹۳ تخریب شد که خوشبختانه با تلاش مردم کشورمان در حال بازسازی است.

حجت الاسلام غفوری همچنین به جنایت‌های اخیر عربستان و نابخردی‌های ولیعهد آن اشاره کرد و گفت: انشاالله به دلیل مسئولیت پذیرنبودن این ولیعهد به زودی ریشه آل سعود نابود شود.

انتهای پیام/ا

پیشرفت‌های علمی نخبگان تهدید‌های دشمن را در هم خواهد شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار