امام جمعه تفت گفت: کشور ما از همه نظر بی نیاز است، اما در جنگ روانی که دشمن به آن دامن زده قرار داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین غفوری، امام جمعه شهرستان تفت به غنی بودن کشور از لحاظ کالا و مواد غذای تاکید کرد و گفت: گرانی روز افزون و به ظاهر کمبود کالا از زمانی شروع شد که عده‌ای سنگ به شیشه کامیون داران زدند و آن‌ها را مجبور به اعتصاب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری افزود: مطمئن باشید کشور ما غنی است و همه چیز را فراوان داریم، اما در جنگ روانی که دشمن به آن دامن زده است قرار داریم که درکشور مردم را به احتکار تشویق کرده است، اگر مردم وقتی کالایی گران می‌شود خرید نکنند این جنگ روانی تمام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در هفته گذشته گفت: رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی در این اجلاس با ابهت تمام و سخنان متین و قانونی به نظام جمهوری اسلامی عظمت بخشید، اما از آن طرف رئیس جمهور کودن آمریکا آبروی کشورش را برد به طوری که خنده‌های بلند سران کشور‌های دنیا در اجلاس در فضای مجازی منتشر شده و مردم جهان نیز ترامپ و آمریکا را تحقیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری به شهادت رساندن سربازان و زنان و کودکان در رژه اهواز را نقشه استکبار دانست که تکفیری‌ها آن را اجرا کردند و تنها رسوایی آن‌ها را به دنبال داشت چراکه شهادت افراد بی سلاح هیچ نمادی از قدرت و زورآزمایی ندارد.

امام جمعه شهرستان تفت به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و  افزود: متاسفانه یکسری از مراکز آموزشی کم کم از مسائل دینی، اخلاق و تربیت فاصله گرفته اند؛ امیدواریم آموزش و پرورش، مدیران و معلمان علاوه بر آموزش و تعلیم اهمیت بیشتری به تربیت جوانان بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری به دیدار جمعی از یادگاران دفاع مقدس با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام در صدد هستند تا خاطرات دفاع مقدس را آنطور که می‌خواهند جلوه بدهند، اما ما باید از طریق فضای مجازی و تالیف کتاب‌های متعدد آن‌ها را آن گونه که بوده روایت کنیم؛ همانطور که امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در خطبه‌های خود مصیبت‌های کربلا را روایت کردند.

وی همچنین رابطه واقعه عظیم عاشورا و دفاع مقدس را ناگسستنی برشمرد و بیان کرد: حیله‌ی تشیع انگلیسی در نوحه‌ها و روش عزاداری ما نفوزذ پیدا کرده و میخواهد کاری بکند که بوی دفاع مقدس در مراسمات مذهبیمان نباشد؛ ما نباید بگذاریم عاشورا از دفاع مقدس جدا شود.

انتهای پیام/ غ

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار