مراسم نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان امروز با حضورمدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان، اعضای شورای انجمن مرکزی، مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ سنندج وجمعی از معلمین و اولیای دانش آموزان در مدرسه آموزگار ۲ در سنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شاه ویسی عضو شورای شهر سنندج باتبریک هفته پیوند اولیا و مربیان در این مراسم گفت:ارتباط خانواده‌ها با مربیان ومعلمان در مدرسه بسیار مهم است چراکه این ارتباط موجب آگاهی اولیا ومعلمان از وضعیت آموزشی وتربیتی دانش آموزان می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید تلاش کنیم اولیای دانش آموزان ارتباط بیشتری با مدرسه داشته و بستری فراهم شود تا با علاقه مندی در مدارس حضور پیدا کرده و وضعیت فرزندان خود را رصد کنند.

عضو شورای شهر سنندج افزود: وزارت آموزش وپرورش بدون همکاری اولیا و مربیان به تنهایی نمی‌تواند در امر تعلیم وتربیت فرزندانمان موفق باشد.
شاه ویسی بر همفکری و همکاری مستمر و مداوم اولیاء دانش آموزان با مربیان مدارس تاکید کرد و تعلیم و تربیت را نتیجه همکاری تنگاتنگ میان اولیا و مربیان دانست.

در ادامه این مراسم از بین اولیای دانش آموزان ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد ویک زن برای انتخاب کاندید شدندکه ۵ نفر به عنوان عضو اصلی

و ۶ نفر نیز به عنوان علی البدل برای یک سال تحصیلی عضو انجمن اولیا ومربیان مدرسه آموزگار ۲ شدند.

گفتنی است؛ ۲۴ تا ۳۰ مهرماه هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

سال تحصیلی جدید در استان کردستان با حضور ۲۹۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۴ هزار نفر پرسنل در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس آغاز شده است.

انتهای پیام/م

انتخابات انجمن اولیا ومربیان در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.