استاندار کردستان از تامین اعتبار تا سقف 100 میلیون تومان برای خرید کتاب برای کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنر کانون پرورش فکری کردستان خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،استاندار کردستان در دیدار اعضای کانون پرورش فکری استان از تامین اعتبار تا سقف 100 میلیون تومان برای خرید کتاب برای کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنر کانون پرورش فکری کردستان خبرداد و گفت: این اعتبار در راستای خرید این کتاب‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب در کردستان هزینه و تحویل این مراکز داده می‌شود.

مرادنیا با بیان اینکه در حال حاضر در برخی حوزه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و مدارس با کمبودهایی در استان مواجه هستیم افزود: تلاش خواهیم کرد بخشی از این کمبودها را با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در استان برطرف سازیم.

وی از کلنگ‌زنی پارک ۱۵۰ هکتاری تفریحی گردشگری در سنندج خبر داد و گفت: امیدواریم طی یکی دو هفته آینده کلنگ‌زنی شود.

استاندار کردستان عدم وجود تندیس کودک در میادین و پارک‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایجاد چنین تندیسی در سطح استان ضروری بوده و دستگاه‌های متولی مانند شهرداری و شورا باید در راستای ایجاد این مهم با جدیت ورود و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی قرار دادن مطالعه در اولویت کودکان را ضروری دانست و گفت: امیدواریم این دغدغه که امروز در وجود تمام شما احساس کردم همچنان حفظ و از دوران کودکی‌تان به نفع احسن استفاده کنید.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: حفظ ارتباط سالم با دوستان از نیازهای اساسی در دوران کودکی است که امیدواریم کودکان این استان در این مسیر با موفقیت عمل  چرا که بخشی از مشکلات موجود در جامعه با این روند بهبود و رفع خواهد شد.

انتهای پیام/م

کلنگ‌زنی پارک ۱۵۰ هکتاری تفریحی گردشگری در سنندج

 

برچسب ها: کتاب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.