قائم مقام دبیر هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان از آغاز پیش فروش بن کارت تخفیف خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبید رستمی گفت: هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان از ١٨ تا ٢٣ مهر ماه جاری برگزار می شود.

وی تاکید کرد: پیش فروش بن کارت تخفیف خرید کتاب از این نمایشگاه ازامروز شنبه هفتم مهر آغاز و به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

رستمی افزود: بن های تخفیف خرید کتاب به منظور تسهیل در امر خرید و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر انجام می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.

وی یادآور شد: خرید بن کارت های تخفیف کتاب از طریق تمامی کارت ‌های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است و فیش دریافتی پس از ثبت نام و خرید اینترنتی می‌بایست از سوی خریدار جهت دریافت اصل بن در نمایشگاه ارائه شود.

قائم مقام دبیر هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان با اشاره به استقرار باجه های خرید بن تخفیف کتاب در محل و زمان برگزاری نمایشگاه اضافه کرد: باجه های بانکی برای رفاه حال مراجعه کنندگان در محل نمایشگاه مستقر است که خریداران می توانند با ارائه کارت ملی از بن های تخفیف کتاب بهره مند شوند.

وی گفت: از علاقه مندان درخواست می شود از طریق این سامانه نسبت به تهیه بن تخفیف کتاب قبل از برگزاری نمایشگاه اقدام کنند تا در طول زمان برگزاری با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/م

 هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کردستان برپامی شود

 

برچسب ها: کتابخانه ها ، بازنشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.