در شش ماه نخست سال جاری 642 میلیارد ریال سرمایه گذاری درشهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی تحقق یافت.

ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان عامل رونق اقتصادی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی را عامل توسعه و رونق اقتصادی استان دانست و گفت: اجرای سیاستهای مربوط به توزیع جمعیت در سطح ملی و منطقه ای، توزیع مناسب صنایع در ارتباط با برنامه ریزی های شهری و منطقه ای از جمله اهداف ایجاد شهرک هاست.

مسعودمهدی زاده مقدم افزود: از اهداف دیگر ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی،  رونق و رشد صنعتی و اقتصادی، تأمین اشتغال بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و غیربرخوردار، حمایت از رشد صنعتی در صنایع کوچک و متوسط، می باشد.

مهدی زاده مقدم گفت :در شش ماه نخست سال جاری 642 میلیارد ریال سرمایه گذاری درشهرک ها و نواحی صنعتی تحقق یافت.

وی در خصوص وجود واحدهای صنعتی صادرات گرا افزود: این واحدهای صنعتی با توجه به ارزش سرمایه گذاری و نوع کیفیت کالاهایشان موجب رونق بازار و همچنین باعث ایجاد فضای رقابتی در بازار های داخلی و جهانی می شود.

وی تصریح کرد: بالابودن کیفیت تولیدات و صادرات محصولات به کشورهای دیگر سبب فعال سازی واحدهای صنعتی دیگر که در زمینه های مرتبط در حال فعالیت بوده را نیز فراهم آورده و رشد اقتصادی منطقه و اشتغال زایی بیشتر استان را به همراه دارد.

مهدی زاده بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد ریال زمینه اشتغال را برای 74 هزار نفر را فراهم کرده است.

 

انتهای پیام// ف.ش

 

ایجاد اشتغال شرکت شهرک های صنعتی برای  74 هزار نفر

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.