مدیر عامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: لایحه مالیات بر ارزش افزوده به مجلس ارائه شده و امید داریم که اصلاحات خوبی به نفع تولید کننده انجام شود در غیر این صورت تولیدکنندگان ما آسیب می‌بینند.

ضرورت اصلاح لایحه مالیات بر ارزش افزودهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم در کارگروه رفع موانع تولید در فرمانداری کاشمرافزود: سیاست‌های دولت و بانک مرکزی در این جهت است که نرخ ارز را به ثبات برسانند، اما قطعا باید گفت که این سه ماه آینده، ماه‌های پرالتهابی است، ولی اتفاقات خوبی در راه است و به فرموده مقام معظم رهبری مردم ما یاد دارند که چگونه از این پیچ‌ها با موفقیت عبور کنند.

وی در ادامه از بخشودگی مالیاتی واحد‌های تولیدی خبر داد و ابراز کرد: لایحه مالیات بر ارزش افزوده به مجلس ارائه شده و امید داریم که اصلاحات خوبی به نفع تولید کننده انجام شود در غیر این صورت تولیدکنندگان ما آسیب می‌بینند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان ما تقاضا داشتند که تسهیلات روستایی به شهرک‌های صنعتی هم تعلق بگیرد که طبق دستورالعمل مناطق روستایی و عشایری بااولویت مناطق روستایی مرزی و عشایری مرزی و نواحی صنعتی روستایی و شهر‌های زیر ده هزار نفر جمعیت می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشمر با توجه به اینکه جزو نواحی بالای ده هزار نفر است نمی‌تواند از تسهیلات روستایی استفاده کنند ادامه داد: در خصوص ایجاد تصفیه خانه در شهرک صنعتی شهرستان از سال ۹۶ ورود پیدا کردیم که موافقت‌های اولیه را گرفتیم، اما هنوز با مشکلات قانونی مواجه هستیم.

مهدی‌زاده مقدم گفت: در همین راستا یک طرح پژوهشی ارائه شده که در صورت عملی شدن طرح مصرف آب کارخانه قند به یک پنجم کاهش پیدا می‌کند که طرح پذیرش شده و دو ماه مهلت دادیم که به نتیجه برسد و امید داریم قبل از پایان سال جاری این مشکل رفع شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه اولویت ما برای ایجاد شهرک‌های صنفی کاشمر و بردسکن است یادآو رشد: نخستین شهرستانی که در سطح استان جهت ایجاد شهرک‌های صنفی پیگیری کردیم شهرستان کاشمر است که نیاز است این صنوف سازماندهی شوند و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام// ف. ح
 
کاشمر نخستین شهرستانی که  ایجاد شهرک‌های صنفی در آن پیگیری می شود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.