مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی از افزایش رشد سرمایه گذاری ومیزان اشتغال در ناحیه صنعتی زاوین نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال گذشته خبر داد.

افزایش سرمایه گذاری و اشتغال درناحیه صنعتی زاوینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان افزایش سرمایه گذاری‌ها، واگذاری زمین و انعقاد قرارداد نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۹۷ گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی برای پیشرفت تولیدات داخلی و ایجاد زیرساخت‌های لازم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که یکی از برنامه‌های آن‌ها ساماندهی شهرک‌های صنعتی به صورت متوازن است.

وی بیان کرد: این ناحیه صنعتی واقع در کیلومتر ۹۰ جاده مشهد به کلات؛ با مساحتی بالغ بر ۱۱ هکتار و ۳ واحد بهره برداری با سرمایه ۱۹ میلیارد ریال زمینه اشتغال برای ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

وی در ادامه گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و باهدف فعال کردن شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با ارائه مشاوره‌های لازم شاهد افزایش رشد سرمایه گذاری درشهرک‌ها و نواحی صنعتی بودیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: استان خراسان رضوی تا کنون ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی را برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد کرده است.

انتهای پیام// ز. م 
 
 
اشتغال برای ۶۰ نفردرناحیه صنعتی زاوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.