فرمانده نیروی انتظامی خرمبید گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۱۵ هزار کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حمید جوکار فرمانده نیروی انتظامی خرمبید بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، مطلع شدند شخصی قصد انتقال مقادیر زیادی برنج قاچاق با یک دستگاه تریلر به شهرستان اقلید را دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، تریلر حامل برنج قاچاق را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید اظهار کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۵ هزار کیلوگرم برنج قاچاق کشف و یک نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله برنج قاچاق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جوکار بر مبارزه جدی با قاچاق کالا تاکید و افزود: مبارزه با قاچاق یکی از راه‌های تقویت تولید داخلی و نیز کمک به اقتصاد کشور است و پلیس در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

کشف برنج قاچاق در خرمبید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار