دور مقدماتی جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی بابلسر با معرفی تیم‌های صعود کننده به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله مقدماتی جدول اصلی این مسابقات صبح و عصر دیروز در پارکینگ صفر ساحلی بابلسر برگزار شد که پس از برگزاری ۱۶ مسابقه، تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی مشخص شدند.

مرحله مقدماتی جدول اصلی مسابقات تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بابلسر با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار شد که در پایان سه تیم ایران (ایران یک با ترکیب وکیلی و سالمی، هتل کانیاربا رئوفی و میرزاعلی و اوج رامسر با ترکیب پورعسگری و آقاجانی به همراه اسلوونی با دو برد سرگروه شدند و مستقیما به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

هشت تیم دیگر (ایران ۳ با حضور سلاق و صادقی، سه تیم قزاقستان، دو تیم تایلند، چک و لهستان) به عنوان تیم‌های دوم و سوم امروز صبح روبروی هم قرار می‌گیرند و چهار تیم از این تیم‌ها راهی یک چهارم نهایی و حریف سرگروه‌ها می‌شوند.

تیم‌های تایلند یک و دو از گروه اول، چک و قزاقستان سه از گروه دوم، ایران سه و لهستان از گروه سوم و قزاقستان یک و دو از گروه چهار به مرحله دوم رقابت‌ها راه یافتند.

به این ترتیب و بر اساس قرعه کشی انجام شده، روز پنجشنبه هشت دیدار در سایت ساحلی بابلسر انجام خواهد شد.

ایران سه با ترکیب سلاق و صادقی از ساعت ۹ صبح به مصاف تایلند دو می‌رود.

ساعت ۹:۵۰ دقیقه صبح قزاقستان دو به دیدار تایلند خواهد رفت.

بازی تیم‌های اروپایی چک و لهستان ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شروع می‌شود.

دو تیم قزاقستان یک و قزاقستان سه ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کنند.

مسابقات روز پنجشنبه از ساعت ۱۴ با مشخص شدن برنده چهار دیدار نوبت صبح ادامه پیدا خواهد کرد تا تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.
انتهای پیام/آ

تور جهانی والیبال ساحلی بابلسر پایان  یافت

برچسب ها: والیبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.