مدیر کل صدا وسیما خراسان رضوی گفت: ولایت پذیربودن و تبعیت همه جانبه کلیه اقشار بسیج از، ولی فقیه زمان از مهمترین ویژگی بسیج است.

ولایت پذیری بسیج  و تبعیت از ولی فقیه زمان مهمترین ویژگی بسیج استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در با تعدادی از فعالان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی مشهد گفت: نیرو‌های انقلابی در پیگیری مطالبات انقلاب از مسئولان و رسانه‌ها کماکان پیشرو و فعال هستند.

وی افزود: حرکت برای رضای خدا بدون طمع و منت، در راستای کمک به نظام مقدس اسلامی در همه عرصه‌ها و از جان، مال و آبروی خویش در این راه مایه گذاشتن از خصوصیات اقشار بسیج می‌باشد.
 
مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: در حقیقت بسیجیان ادامه دهنده واقعی راه شهدای جامعه اسلامی هستند و این تفکر خوشبختانه امروزه به دیگر کشور‌های اسلامی صادر شده است.

نصر پوربا بیان اینکه جوان بودن و حضور در صحنه علم و دانش و کانون نیرو سازی تخصصی برای آینده نظام و مملکت از ویژگی‌های بسیج دانشجویی است افزود: این دو ویژگی در جلوگیری از انحرافات و جریاناتی که قصد استفاده ابزاری از این محیط‌ها را دارند موثر و مفید است و می‌تواند ترویج دهنده افکار انقلابی و اسلام ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد.

نمایندگان قشر بسیج دانشجویی هم در این جلسه توقعات و مطالبات خود از رسانه ملی را در یک فضای گفتگوی صمیمانه و دوطرفه مطرح کردند که از مهمترین مطالب دانشجویان حاضر در این جلسه می‌توان به، پوشش برنامه‌های بسیج دانشجویی توسط رسانه استانی، حمایت رسانه از تریبون آزاد دانشجوئی و نیز انعکاس کرسی‌های آزاد اندیشی و درخواست آموزش جوانان بسیج دانشجویی در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام//ح. ص
 

نشست صمیمی مدیر کل صدا وسمای خراسان رضوی با فعالان و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی مشهد 

برچسب ها: بسیج ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار