مسئول اردویی، گردشگری و کاروان‌های راهیان نور سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ایلام، از اعزام ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر ایلامی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

اعزام 6500دانش‌آموز ایلامی به مناطق عملیاتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ حسین پورمحمدی در حاشیه اعزام دانش آموزان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در مدرسه آیت‌الله خامنه‌ای گفت: در سال جاری 6 هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر ایلامی به مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

 

وی افزود:در تابستان سال جاری یک هزار و 700 نفر دانش‌آموز ایلامی به مناطق عملیاتی غرب کشور و استان کرمانشاه اعزام‌شده‌اند که مورد استقبال دانش آموزان قرارگرفته و به‌طورقطع تأثیرات معنوی بسیاری زیادی برجای گذاشته است.

 

پورمحمدی اضافه کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 3 هزار و 300 نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی داخل استان ایلام ازجمله نقطه ایثار در مهران، منطقه عملیاتی شرهانی در دهلران، بانروشان، قلاویزان و کله‌قندی و سه‌راه جند الله و دیگر مناطق و یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان اعزام می‌شوند.

 

مسئول اردویی، گردشگری و کاروان‌های راهیان نور سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) ایلام، گفت: یک هزار و 800 نفر نیز از دانش آموزان ایلامی به مناطق عملیاتی خارج استان ازجمله مناطق عملیاتی جنوب شلمچه و فکه اعزام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جشنواره‌ای با عنوان رهاورد سرزمین نور از دل نوشته و عکس‌های دانش آموزان باهدف زنده نگاه‌داشتن فرهنگ جهاد و مقاومت و شهادت و ایثار و به طبع آن انتقال به نسل جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/اس

 

 

 

اعزام دانش آموزان در قالب راهیان نور

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.