تصاویری از تبلت Pixel گوگل فاش شد

این ماه گوگل یک محصول جدید به نام Pixel Slate خواهد داشت. به تازگی تصاویری جدید از این تبلت به همراه کیبورد و قلم هوشمند فاش شد.

تصاویری از تبلت Pixel گوگل فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید دو پرچمدار آینده شرکت گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL با این همه خبر منتشر شده از آن‌ها، جزو گوشی‌هایی در میان گوشی‌های مدرن هوشمند باشند که بیشترین اطلاعات از آن‌ها در طول تاریخ فاش شده باشد. تنها دو هفته تا 9 اکتبر مانده است، زمانی که این گوشی‌ها به صورت رسمی معرفی خواهند شد. گفته می‌شود همراه با این محصولات چند محصول هوشمند دیگر هم از گوگل معرفی خواهد شد. با این حال، هنوز خبرهایی از این کمپانی به بیرون درز می‌کند که همه آن‌ها کمی اطلاعات از پرچمداران آینده گوگل را به همراه دارند.

هنوز تاریخ 9 اکتبر نرسیده اما به تازگی تصاویری از محصول جدید گوگل منتشر شده است که نشان می‌دهد در کنار پرچمداران گوگل قرار است پس از چند سال یک تبلت معرفی شود. این تبلت Pixel Slate نام دارد که قرار دارد در 9 اکتبر در مراسم ویژه گوگل برای محصولات پیکسل خود رونمایی کند. این تبلت با سخت‌افزار خود توانایی رقابت با iPad Pro و Surface Prp 6 مایکروسافت را خواهد داشت. به لحاظ فنی، این تبلت قرار نیست از لحاظ نرم‌افزاری یک جایگزین برای لپتاپ سال گذشته گوگل یعنی Pixelbook با سیستم عامل کروم باشد اما بیشتر تمرکز روی آن در قابل حمل بودن و تطبیق‌پذیری گذاشته شده است چرا که این تبلت در کنار یک کیبورد جدا شدنی قرار داده شده است.

این تبلت و تجهیزات جدا شدنی آن برای اولین بار در رندرهایی دیده شده‌اند که طراحی Pixel Slate را به خوبی نشان می‌دهند. انتظار می‌رود Pixel Slate گوگل نسبت تصویر 3:2 صفحه نمایش Pixelbook را نگه دارد. صفحه نمایش این تبلت کانورتیبل حاشیه‌های مشکی دور صفحه نمایش زیادی خواهد داشت اما هنوز اطلاعات دقیقی از رزولوشن و سایز آن منتشر نشده است.

با وجود انتشار تصاویر رندر Pixel Slate، شماری از مشخصات کلیدی این دستگاه از جمله ظرفیت باتری و کیفیت دو دوربین اصلی و وبکم آن لو نرفته است اما این تصاویر تازه لو رفته از وجود دو اسپیکر استریو در جلوی دستگاه خبر می‌دهند. در کنار این قابلیت، به نظر می‌رسد این دستگاه دارای یک پورت USB-C و به احتمال زیاد یک حسگر اثر انگشت باشد. هنوز مشخص نیست که گوگل با حذف کردن اتصال جک هدفون به جنگ با جک 3.5 میلیمتری برود یا خیر اما احتمال دارد که با پیروی از به روز کردن تکنولوژی محصولات خود، این کار را انجام دهد. در کیبوردی که برای آن در نظر گرفته شده و با طراحی دکمه‌های گرد ساخته شده است، یک دکمه تعبیه شده است که میانبر دستیار صوتی گوگل است و با فشردن آن دستیار صوتی گوگل فعال می‌شود.

Pixel Slate، کیبورد آن و یک قلم هوشمند ظرفیتی شباهت‌هایی به Pixelbook و قلم هوشمند روی آن دارند. همه این سخت‌افزارهای Pixel Slate با هم یک رنگ دارند و در این تصاویر به رنگ آبی دیده می‌شوند. همچنین گفته می‌شود این دستگاه با دو سیستم عامل ویندوز 10 و کروم همزمان کار کند و قدرت پردازش این دستگاه هم با پردازنده Core i7 اینتل و حافظه رم 16 گیگابایتی در حد بالایی پرقدرت خواهد بود اما بهتر است پیش از قضاوت صبر کنیم تا گوگل محصولات خود را به صورت رسمی معرفی کند و مشخصات اصلی محصولاتش را خود مشخص کند.

گفتنی است، همانگونه که گفته شد گوگل قصد دارد در تاریخ 9 اکتبر دو پرچمدار جدید خود، Pixel 3 و Pixel 3 XL را در رویدادی مهم به صورت رسمی معرفی کند. در کنار این گوشی‌ها قرار است تبلت کانورتیبل جدید خود، Pixel Slate و چند محصول دیگر را رونمایی کند که می‌تواند زمینه‌ساز رقابتی خوب برای زمینه فناوری باشند.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از رندرهای Pixel Slate، تبلت کانورتیبل گوگل را مشاهده کنید.

تصاویری از تبلت Pixel گوگل فاش شد

تصاویری از تبلت Pixel گوگل فاش شد

تصاویری از تبلت Pixel گوگل فاش شد


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید از پرچمداران آینده گوگل


انتهای پیام/

تصاویر تبلت گوگل، Pixel Slate لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار