وبسایت رسمی گوگل در پست‌های اخیر خود لو داده است که Pixel 3 و Pixel 3 XL در تنوع رنگ بیشتری تولید خواهد شد.

گوگل Pixel 3 در رنگ‌های بیشتری تولید خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تا به حال اطلاعات زیادی درباره پرچمداران بعدی گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL فاش شده است و به صراحت می‌توان گفت دیگر اطلاعات قابل توجهی نمانده که گوگل برای مراسم معرفی رسمی این گوشی‌ها در اختیار قرار دهد. اما به تازگی اطلاعاتی درباره ظاهر این گوشی‌ها هم لو رفته و آن تنوع رنگی محصولات بعدی گوگل است.

وبسایت گوگل تصویر پرچمدار خود، Pixel 3 را به صورت گرافیکی بارگذاری کرده است که دکمه گوگل پس از کلیک بر روی آن، رنگ گوشی را تغییر می‌دهد. به نظر می‌رسد گوگل در حال آماده کردن سه رنگ برای گوشی‌های آینده خود است. مشکی، سفید و رنگی که مشخص نیست فیروزه‌ای یا نعنایی باشد، قرار است در تنوع رنگی Pixel 3 باشند.

این بخش در سایت محصولات گوگل لو رفته است و زمینه گوشی را با سه پس‌زمینه مختلف نشان می‌دهد. البته این مورد هم درباره تنوع رنگ این گوشی دیده می‌شود و آن دو طیفی است که برای رنگ گوشی در نظر گرفته خواهد شد. گوشی‌های Pixel جدید همین طیف رنگ را برای پشت خود خواهند داشت اگرچه پنل پشتی آن‌ها از شیشه ساخته شده است. پنل پشتی مدل‌های پیشین شرکت گوگل از مخلوط شیشه و آلومینیوم ساخته شده بودند.

مدل سفید Pixel 3 دارای یک زمینه سبز کمرنگ است و احتمال دارد با دکمه فانکشن به رنگ سبز نعنایی باشد. البته تمام گفته‌هایی که تا به حال از طرف فعالان عرصه فناوری، حدس و گمان است اما به نظر می‌رسد که حرکت گوگل به سمت ارائه تنوع رنگی بیشتر برای محصولات خود عقلانی باشد و چنین تبلیغاتی برای تنوع رنگ‌های محصول جدید خود ارائه دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر گرافیکی Pixel 3 در وبسایت رسمی محصولات گوگل را مشاهده کنید.

گوگل Pixel 3 در رنگ‌های بیشتری تولید خواهد شد


بیشتر بخوانید: زمان رونمایی رسمی از V40 ThinQ ال‌جی مشخص شد


انتهای پیام/

تنوع رنگ محصولات جدید گوگل در وبسایت رسمی این شرکت لو رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار