تابلو نوشته جالب و قابل تقدیری که در مطب یک دندانپزشک نصب شده است را در این خبر مشاهده کنید.

اقدام تحسین برانگیز یک دندانپزشک‌= عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شرایط فعلی که فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی دامن گیر بسیاری از افراد در جامعه شده است، هنوز عده‌ای پیدا می‌شوند که به جای منفعت طلبی و خودخواهی به فکر سایر افراد هستند.

افراد فوق در مشاغل و حرفه‌های مختلف مشغول به کار هستند و علاوه بر رفاه و آسایش خود به ایجاد تسهیل و راحتی و کاهش دغدغه‌های دیگران هم فکر می‌کنند و اولین گام همراهی با مردم در شرایط سخت اقتصادی را خودشان برمی‌دارند.

نمونه همدلی و همراهی برخی از افراد با سایر مردم برای کاش فشارهای اقتصادی این روزها در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی زیاد به چشم می‌خورد و مورد استقبال و تحسین کاربران فضای مجازی هم قرار گرفته است.

از دندانپزشک و چشم پزشک گرفته تا فروشندگان و مغازه داران در مشاغل مختلف، همه و همه برای عبور آسانتر مردم از شرایط سخت معیشتی به هم یک صدا و یک دل شده‌اند و با افتخار به مردم کشور خدمت رسانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: ابتكار شهرداری مشهد در تبليغات شهری برای همبستگی بيشتر مردم +فیلم 


در ادامه تصویری از نوشته‌ای که در مطب یک دندانپزشک نصب شده است را مشاهده می‌کنید که این روزها توسط کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود و نشانگر همراهی وی با مردم است.

این دندانپزشک معتقد است که شرایط اقتصادی فعلی که مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند، یکی از آزمایش‌های الهی بوده و برای همدلی با مردم تعرفه‌های مطب دندانپزشکی خود را 10 درصد کاهش داده است.

اقدام تحسین برانگیز یک دندانپزشک‌= عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
خدا به اين دكتر عزت دو چندان بده
واقعا هزينه هاي دندانپزشكي كمر شكنه