'Moona' یک سیستم مبتنی بر آب است که درجه حرارت بالش شما را تنظیم می کند. این پد بالش را به یک برنامه متصل می‌کند که حرکت شما را در طول شب بررسی و درجه حرارت را بر این اساس تنظیم می کند.

پدی که بالش شما را خنک نگه می‌دارد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بالش یا بالشت یک کیسه چهارگوش است که آن را با یک ماده‌ی نرم مانند پر، الیاف یا اسفنج پر می‌کنند. این وسیله از گذشته‌های بسیار دور مورد استفاده بوده است. اما این قدمت زیاد سبب تغییر فراوان آن نشده است. مدل‌های مختلف بالش به ماده‌ای که درون آن است، بستگی دارد. یک مدل بالش به تازگی وارد بازار شده است که نام آن بالش طبی ارگونومیک است. این بالش هوشمند که از جنس مموری فوم ساخته شده، بلافاصله پس از تماس با سر و گردن شما فرم می‌گیرد و قالب سر و گردن شما می‌شود. مموری فوم نوعی از اسفنج هوشمند است که درتماس با حرارت تغییر شکل می‌دهد.

مشکل اصلی خیلی از ما انسان‌ها با بالش، گرم شدن آن است. بیشتر مواقع برای بهتر خوابیدن آن را به سمت خنک‌تر بر می‌گردانیم. اما یک شرکت به تازگی پدی طراحی کرده است که می‌تواند بالش شما را در طول خواب خنک نگه دارد. این پد با تنظیم درجه حرارت سر شما، این کار را می‌کند. نام این دستگاه، Moona است. Moona یک دستگاه مبتنی بر آب است که آب خنک را در پد پمپاژ می‌کند. این عمل باعث می‌شود که خواب شما بهتر و عمیق‌تر شود و راحت‌تر آن را انجام دهید.

یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه این است که می‌تواند با گرم کردن آب به آرامی شما را در زمانی که مشخص کرده اید، بیدار ‌کند.

Moona از قابلیت سنسور حرکتی استفاده می‌کند. با این قابلیت حرکات شما را بررسی می‌کند و الگوی خواب شما را یاد می‌گیرد.
او این الگو را در تلفن‌هوشمند شما نیز نشان می‌دهد. با قابلیت ‌های جالب این پد، با بالش گرم و ساعت‌های زنگ‌دار آزاردهنده خداحافظی کنید.

در ادامه فیلمی از پد هوشمند Moona مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: کشف مار سمی دو سر در حیاط خانه +فیلم


انتهای پیام/

همیشه بالش خنک داشته باشید

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار