سامسونگ شارژرهای بی‌سیم را برای همه میان رده‌های خود تولید می‌کند

تولید گوشی‌های هوشمند با شارژرهای بی‌سیم این روزها به یک ترند تبدیل شده و سامسونگ قصد دارد این شارژرها را برای گوشی‌های میان‌رده خود ارائه کند.

سامسونگ شارژرهای بی‌سیم را برای همه میان رده‌های خود تولید خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با این که هوآوی کمپانی بزرگ کره‌ای سامسونگ را در هر شرایطی مسخره کرده، این کمپانی به ارائه محصولات جدید خود و دستاوردهای خود در زمینه فناوری ادامه می‌دهد. خبرهای تازه از کمپانی سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای قصد دارد در دهیمن سالگرد تولید گوشی‌های هشومند خود، Galaxy S10 را با طراحی متفاوت و دوربین سه‌گانه معرفی کند. در دیگر خبرها دیده می‌شود که سامسونگ قصد همکاری با Spotify را دارد. گوشی جدید Galaxy A7 هم در میان محبوبترین گوشی‌های جهان قرار گرفته است.

می‌دانیم که سامسونگ روی اضافه کردن قابلیت‌های بهتر روی گوشی‌های میان رده خود هدفگذاری کرده است تا بتواند پس از کشمکش‌های فراوان، بازار را از سازندگان چینی بگیرد و خود را به شماره یک جهان تبدیل کند. به نظر می‌رسد شارژرهای بی‌سیم هم از جمله امکاناتی است که می‌توان آن را جزو برنامه‌های آینده سامسونگ برای گوشی‌های میان رده آن به حساب آورد.

بر اساس گزارش یک رسانه اهل کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد شارژرهای بی‌سیم ارزان 9 واتی را این ماه با قیمت حدود 15 یورو تولید کند. این در صورتی است که پد شارژر بی‌سیم این گوشی که شماره مدل P3100TBEGWW را دارد، با قیمتی حدود 40 یورو فروخته خواهد شد.

این مدارک نشان می‌دهد شرکت سامسنگ قصد دارد در ادامه حرکت خود به پیشروی میان رده‌های خود، شارژرهای بی‌سیم را از سری Galaxy S به گوشی‌های سری Galaxy A و Galaxy J منتقل کند. این در صورتی در شرکت سامسونگ اتفاق خواهد افتاد که شرکت‌هایی مانند اوپو، ویوو، هوآوی یا شیائومی در حال حاضر دارای شارژرهای بی‌سیم هستند اما هیچ کدام از آن‌ها اینگونه شارژرها را برای میان‌رده‌های خود در نظر نگرفته‌اند. بدین ترتیب، سامسونگ اولین شرکت سازنده تلفن همراه خواهد بود که گوشی‌های میان رده خود را به شارژر بی‌سیم مجهز خواهد کرد.

حال باید صبر کنیم تا مشخص شود اولین گوشی میان رده سامسونگ که این نوع شارژر را دریافت می‌کند چیست و اینکه واکنش دیگر شرکت‌ها در مقابل این حرکت سامسونگ چیست.


بیشتر بخوانید: محصولات جدید مایکروسافت معرفی شدند +فیلم


انتهای پیام/

میان رده‌های سامسونگ با شارژر بی‌سیم تولید خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار