فرماندار شوش گفت: این شهرستان در استقبال از کاروان‌های راهیان نور آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی، فرماندار شهرستان شوش بیان داشت: در همه جای کشور از مردم خوزستان به خونگرمی و مهمان نوازی یاد می‌کنند و این برای ما یک افتخار بزرگ است و باید قدر بدانیم.

وی افزود: راهیان نور به عنوان میهمان به استان خوزستان سفر می‌کنند و همه ما مکلف هستیم به عنوان میزبان از این عزیزان به نحو احسن پذیرایی کنیم تا با خاطره خوش از شهر مذهبی حضرت دانیال نبی (ع) به دیار خود باز گردند.

غـزی‌ عنوان کرد: باید در زمینه گردشگری راهیان نور برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم و مطمئنا با تعامل بین بخشی می‌توانیم به اهداف بالاتر در این زمینه دست‌یافت.

وی بیان‌کرد: وحدت و همدلی راه توسعه و آبادانی این کشور است و ما باید در مسیر اتحـاد گام برداریم تا شاهد رضایت مندی عمومی و اعتلای کشور باشیم .

فرحان منصوری مسئول یادمان شهدای فتح المبین گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون نفر زائر جهت زیارت یادمان شهدا و مناطق عملیاتی به خوزستان سفر کنند و این حجم از مسافر نیاز به خدمات گسترده در سطح شهرستان دارد تا بتوانیم رضایت عمومی را جلب کنیم .

وی افزود: فرمانداری این شهرستان ایجاد بسترهای رفاهی برای مسافران تمهیدات و تصمیمات لازم را به دستگاه های مرتبط ابلاغ نمایند.

انتهای پیام/م

شوش میزبان کاروان های راهیان نور

برچسب ها: راهیان نور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
پس لطفا جاده ی منتهی به مسیر فتح المبین رو بهسازی کنید(انتهای شهر ).دست فروش ها رو ساماندهی کنید .کمی به فضای سبز رسیدگی کنید چون واقعا در این شرایط شوش ویترین خوزستان میشه ولی متاسفانه اصلا ظاهر شهر خوب نیست