فرماندار اندیمشک از حضور کاروان راهیان نور کشور روسیه در یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: امسال 5 یادمان و مرکز پادگان شهید کلهر، پادگان شهید زین‌الدین، شهدای گمنام، دوکوهه، پادگان شهید جعفر زاده اندیمشک برای حضور کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور در نوروز امسال آمادهسازی و خدمات مورد نیاز شهروندان فراهم شده است.

وی افزود: بیشترین آمار بازدید زائران سرزمین نور مربوط به یادمان مقبره شهدای گمنام و پادگان دوکوهه اندیمشک است و با بسیج تمام خدمات اندیمشک آماده پذیرایی از زائران سرزمین نور داخلی و خارجی است.

جهانگیری بیان داشت: تا کنون زائران سرزمین نور کشورهای اروپایی و آفریقایی نیز وارد اندیمشک شده و از یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان بازدید کرده‌اند.

فرماندار اندیمشک گفت: بیش از 3 کاروران خارجی زائر سرزمین نور وارد اندیمشک شده‌اند که یکی از آن‌ها مربوط به کشور ترکیه بوده که با 2 اتوبوس و 70 زائر از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شهر حماسه ساز 6 مهر 4 آذر ماه، بازدید کردند.

وی افزود: هم چنین در روز جمعه، کاروان زائر سرزمین نور کشور روسیه با یک دستگاه اتوبوس وارد اندیمشک شده و 25 زائر آن از مناطق عملیاتی سنگربان مقاوم کرخه و دز در 8 سال دفاع مقدس بازدید  و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بعیت مرکردند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: بیش از این نیز، یک کاروان زائر سرزمین نور شامل دانشجویان اروپایی و آفریقایی به اندیمشک آمده و پس از بازید از یادمان‌هایدوران دفاع مقدس اندیمشک، عازم دیگر مناطق عملیاتی استان خوزستان شدند.

انتهای پیام/م

بازدید کاروان های راهیان از یادمان های دفاع مقدس

برچسب ها: راهیان نور ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.