معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: حدود ۵۰۰ اتوبوس خوزستانی برای زائران راهیان نور به کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان داشت:   تأمین آب معدنی کوچک برای 3 میلیون نفر خودش عددی می شود؛ همچنین پخت و پزهایی که این کاروان ها برای خود دارند یا اتوبوسی که در اختیار زائران وارد شده با قطار به استان قرار می گیرد، همه چرخه اقتصادی استان را فعال و تولید اشتغال را به دنبال دارد.

 وی افزود: از فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دستورالعمل داریم که راهیان نور همه مایحتاج حتی رب گوجه، برنج، آب معدنی و صبحانه خود را از خوزستان تهیه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان  گفت: کاروان های راهیان نور با سفر به این استان قطعا مایحتاج خود را از همین خوزستان خریداری می کنند و ما اسکان، تغذیه و حمل و نقل راهیان نور را برعهده داریم ولی در بدو ورودی به استان می توان خوزستان شناسی را به آن ها انتقال داد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که کالای ایرانی ولی در زمینه راهیان نور ما کالای خوزستانی را داریم؛ معرفی صنایع دستی به زائران راهیان نور سراسر کشور را داریم چون وظیفه راهیان نور ـ گردشگری اسلامی آوردن زائر به خوزستان است.

انتهای پیام/م

خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور در خوزستان

برچسب ها: اشتغال ، راهیان نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.